!!!Til alle med Geforce3 Ti200 problemer!!~
Fra : MZ WiZard

Dato : 14-05-02 09:18

Hvis i har problemer med frysning, reboot mv. så prøv at skifte driveren til
AGP porten, med "PCI standard PCI til PCI-bro". Jeg har prøvet alle andre
forslag (tror jeg), men dette kurerede alle mine problemer! Jeg ved godt, at
kortet så kører i PCI-mode, men når man har 128MB på kortet, er dette uden
betydning. Jeg kan da score ca. 7.800 3DMarks i 2001SE. Men bedst af alt:
Det er klippestabilt!!

mvh. Jesper
mz@2night.dk

Fra : Óðin

Dato : 14-05-02 17:07

"MZ WiZard" <mz@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betydning. Jeg kan da score ca. 7.800 3DMarks i 2001SE. Men bedst af alt:

Hvordan gør man det ?

Fra : Óðin

Dato : 19-05-02 11:36

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse

> "MZ WiZard" <mz@2night.dk> skrev i en meddelelse
> til
> at

Ok, jeg har også prøvet d nu, og d virker rimeligt stabilt. Den er da ikke
gået ned endnu. Jeg scorer 1700 mindre 3DMarks, men alligevel 7900, så det
er vel ok. Jeg vil hellere ha' stabilitet og så lidt mindre hastighed. Vil
dette ikke betyde, at VIA's AGP driver er problemet med stabilitet på WinXP
???

/Óðin

Fra : Onkel

Dato : 20-05-02 22:00

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:ac7v5p$895$1@sunsite.dk...

> [...]
> er vel ok. Jeg vil hellere ha' stabilitet og så lidt mindre hastighed. Vil
> dette ikke betyde, at VIA's AGP driver er problemet med stabilitet på

Jo, jeg vil mene at det betyder at problemet er med dit MB.