Slovakiet?
Fra : abc

Dato : 14-05-02 08:05

Hej Gruppe

Er der slet ingen der har camperet i Slovakiet, evt. tænker på at gøre det i
år eller senere.

Det virker undrende på mig at der ikke er kommet et eneste svar på mit
tidligere indlæg! Er det fordi at det betragtes som et farligt sted at
campere? Eller er det forholdene der er problemet?

Personligt mener jeg at der findes rimelige forhold, a la dem der er i
Tjekkiet. Priserne er ca. de samme dog undtaget mad som jeg mener er
væsentlig billigere end Tjekkiet (og bedre).
Når man først lærer de rigtige steder at kende er maden, betjening og
befolkningen helt i top..... Du spiser ikke meget bedre i Danmark..... Men
er måske ikke så tourist præget som mange andre steder......... Det kan nu
også være en fordel......Der findes en del Østrigere og Tyskere dernede. de
har købt sommerhus medens det var billigt.....

Jeg har camperet flere gange i Sovakiet og i den forbindelse mødt danskere
enkelte gange. De fleste har dog været på "Transit" mod Ungarn. Vi har været
på 3 forskellige pladser, hvor jeg vil sige at de var rimelige alle sammen,
specielt den hvar der er termalske svimmingpools på selve pladsen.
Derfor spørger jeg her i gruppen om der ikke er nogen der kunne tænke sig at
dele ud af de erfaringer de har gjort, både m.h.t. serværdigheder, pladser
m.v.
Der findes garanteret masser af rigtig gode pladser, men da skiltningen ikke
er hvad den er i andre dele af Europa, foretrækker jeg at spørge her.

M.V.H.

Leo

Fra : Karsten Vest Nielsen

Dato : 14-06-02 19:47

Hej
Vi er faktisk på vej til Slovakiet/Polen/Tjekkiet i autocamper her om få
uger.
Så jeg kan først bidrage med erfaringer til næste gang.

Hvilke pladser har du besøgt - jf. dit indlæg ?

/Karsten