video in kvalitet på Geforce 4 Mx460?
Fra : Morten

Dato : 14-05-02 01:03

Hej
Jeg har kigget lidt på et G4MX460-VT (MS-8863) 64MB DDR SDRAM
- TV-IN og OUT (Microstar).
Mit spørgsmål er. hvordan vil video IN kvaliteten være hvis jeg nu havde en
gammel video som tuner og ville grabbe lidt tv m.m.?
Jeg mener kan det bedre betale sig at betale lidt mere og så købe et ATI
All-in-wonder RAdeon 7500 som kan fåes for knap 2000?.
Hvilket giver bedst grabbe kvalitet?

mvh
Morten

Fra : FB

Dato : 14-05-02 06:42

"Morten" <gruber03@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg mener kan det bedre betale sig at betale lidt mere og så købe et ATI
> All-in-wonder RAdeon 7500 som kan fåes for knap 2000?.

Aner det ikke. Men jeg ville enten købe et GF3 ti200 eller vente på GF4
ti4200 hvis jeg var dig. På alle de test jeg har set, kan et GF4MX (dem
alle) ikke engang følge med GF3 ti200.

Sådan:)

Fra : Morten

Dato : 14-05-02 21:40

> Aner det ikke. Men jeg ville enten købe et GF3 ti200 eller vente på GF4
> ti4200 hvis jeg var dig. På alle de test jeg har set, kan et GF4MX (dem
> alle) ikke engang følge med GF3 ti200.
>
> Sådan:)

Altså jeg er da glad for at der er nogen der gider svare når jeg spørger om
noget her i NG, men jeg spørger jo om hovedsageligt om TV-IN kvaliteten,
jeg ved godt at et GF4 ti4200 vil sparke røv i forhold til dem jeg har nævnt
i 3d spil, men igen, det er jo TV-In kvaliteten jeg spørger efter da det
hovedsageligt er det et grabbe TV, som jeg lurer lidt på ....

-Morten

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 14-05-02 21:52

> [...]
> i 3d spil, men igen, det er jo TV-In kvaliteten jeg spørger efter da det
> hovedsageligt er det et grabbe TV, som jeg lurer lidt på ....

Har du overvejet bare at smide et Hauppage kort i maskinen (holde dig fra
Pinnacle, de mener ikke moderne drivere er en nødvendighed)?
Så kan du derefter skifte grafik kort når du vil!

/Lars

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 14-05-02 07:52

Hvad angår video in er det helt klart ATI du skal vælge, men msåke 7500, så
ALL-IN-WONDER RADEON 8500, se evt. oversigt med på alle ATI's korte her:
http://www.ati.com/products/builtdesktoppc.html .
--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Morten

Dato : 14-05-02 21:36

"Søren Ribergård Møller" <some@ware.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad angår video in er det helt klart ATI du skal vælge, men msåke 7500,

> ALL-IN-WONDER RADEON 8500, se evt. oversigt med på alle ATI's korte her:
> [...]

Jo mit drømmekort er da også helt klart et ATI All in wonder 8500, men jeg
har ikke lige de 3800 sådan et koster, det var derfor jeg overvejede først
et G4Mx med Tv in/out til knap 1500 eller om jeg skulle strække mig og
betale de 2000 for et Ati 7500.

2000 er nemlig det absolut højeste jeg vil give for et grafikkort.
Men jeg kan altså regne ud at du mener hvis jeg skal grabbe noget , så er
ATI'eren bedre en G4Mx'eren ?

Mvh
Morten