E-Mail
webnoob 5265
Blive fri for spam-mail?
Fra : Lovegreen

Dato : 13-05-02 23:54

Jeg kan huske jeg engang læste om et program der
kunne generere en "mail system error" som man kunne
sende retur til spammeren...
Hvad hedder programmet ?

Eller nogen der har nogen bedre alternativer ?
(programmer / metoder )

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : Jesper Harder

Dato : 14-05-02 00:03

"Lovegreen" <lovegreenREMOVE@it.dk> writes:

> Jeg kan huske jeg engang læste om et program der kunne generere en
> "mail system error" som man kunne sende retur til spammeren...

Det nytter ikke noget. Næsten al spam er sendt med en forfalsket
afsenderadresse -- du rammer altså ikke spammeren, men i værste fald en
uskyldig person, hvis emailadresse er blevet misbrugt.

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-05-02 00:05

On Tue, 14 May 2002 00:53:48 +0200, "Lovegreen"
<lovegreenREMOVE@it.dk> wrote:

>Jeg kan huske jeg engang læste om et program der
>kunne generere en "mail system error" som man kunne
>sende retur til spammeren...
>Hvad hedder programmet ?

Det kræver vel så også at spammeren har en rigtig e-mail adresse som
afsender - hvad det som regel ikke er. Nogen gange putter de bare en
tilfældig e-mail adresse på og så går det ud over nogen uskyldige som
får div. hademails tilsendt :(

Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-05-02 14:57