liteon 241040
Fra : max

Dato : 14-05-02 00:04

Har lige installeret subjekt, men den låser når jeg sætter RW cd'er i, alm.
cd'er er der ikke problemer med, er der andre der har oplevet lignende,
nogen der har en løsning..
mvh max

Fra : Seth

Dato : 14-05-02 06:11

"max" <maxarte@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
alm.
> cd'er er der ikke problemer med, er der andre der har oplevet lignende,

Din jumper sidder rigtigt på brænderen i forhold til hvordan den sidder på
Ide kablet?

Mvh

Seth

Fra : max

Dato : 14-05-02 16:40

> [...]
lignende,

> Din jumper sidder rigtigt på brænderen i forhold til hvordan den sidder på

Ja det er default det hele - secondary slave - Motherboarded er nyt
TUSL2-2 så det min egen mistanke falder på mine 2 genbrugs sdram-
klodser a 128mb.. Kan det være det..? Eller kan det være en anden
konflikt med lyd, lan eller grafik, ooohh det er træls..
mvh max

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-02 09:45

> [...]
alm.
> cd'er er der ikke problemer med, er der andre der har oplevet lignende,

Prøv et andet mærke RW-medier.

/Chr

Fra : max

Dato : 14-05-02 16:41

"Christian Mygind" <mygind(a)c.dk> wrote in message
> "max" <maxarte@hotmail.com> skrev
> alm.
>
> Prøv et andet mærke RW-medier.
>
> /Chr

Tjae - har prøvet med den der fulgte med Liteon og med Mr. Platinum
samme resultat.. andre ideer..
mvh max

Fra : Muri

Dato : 14-05-02 16:49

Prøv at opdatere firmwaren i din brænder. Det kan være det hjælper.

Mvh
Muri

Fra : max

Dato : 14-05-02 17:07

"Muri" <muri@email.dk> wrote in message
> Prøv at opdatere firmwaren i din brænder. Det kan være det hjælper.
>
> Mvh
> Muri

Det kan du ikke mene, den er jo helt NY.. er der andre der har gjort det med
godt resultat, er der i det hele taget andre der har haft problemer med den
brænder..
mvh max

Fra : Seth

Dato : 14-05-02 18:39

> [...]
med
> godt resultat, er der i det hele taget andre der har haft problemer med

Synes du skal prøve at tjekke alle dine jumpere igennem og sætte dem rigtigt
(altså som master & slave osv.)
Prøv evt. at sætte din brænder som slave på det andet ide kabel...
Prøv muligvis at installere de andre medfølgende programmer fra Nero cd'en
som fulgte med din brænder...

Jeg har aldrig haft problemer med Lite-on (endnu!!)....og vi sælger bunkevis
i butikken hvor jeg arbejder.

håber det hjalp

Mvh

Seth

Fra : Thomas Braad Toft

Dato : 14-05-02 18:53

Hej!

On Tue, 14 May 2002 18:06:48 +0200, "max" <maxarte@hotmail.com> wrote:

>"Muri" <muri@email.dk> wrote in message
>
>Det kan du ikke mene, den er jo helt NY..

Og? Drevet kan meget vel have gået i produktion hvorefter der senere
er kommet en ny firmware.

>er der andre der har gjort det med
>godt resultat, er der i det hele taget andre der har haft problemer med den
>brænder..

Jeg har aldrig haft problemer med min LiteOn LTR-24102B. Kig forbi på

http://www.liteonit.com/e-down-f.asp

Tjeck om der er kommet en ny firmware, så kommer det formentlig til at
køre.

--
Mvh.

Thomas

Fra : max

Dato : 14-05-02 19:41

Ja i havde ret, der var ny firmware og der skulle pilles lidt ved jumperne -
hoho - Det er jo ikke så svært når man får så gode råd.. mange tak..!!
mvh max