Links 2001 grafik problemer.
Fra : Lars H.

Dato : 13-05-02 22:58

Hjælp.
Jeg har købt Links 2001 plus en masse ekstra baner. Men af en eller
anden årsag, så vil den ikke rigtig køre ordentligt på mit Geforce3
ti200 kort.
Når man kommer ind på selve banen, er der masser af grafik fnidder.

I Software mode er der ingen problemer.

Jeg har prøvet følgende:
Ændre til forskellige grafikresolutions
-hente nyeste patch
-hente både nyeste detonator og originale drivere til grafikkort.
-sætte troubleshouting på grafikkortet ned.

Alt sammen uden resultat.
Jeg har Direct X 8.1 installeret.

For et par måneder siden kunne jeg spille spillet uden problemer, da
jeg havde lånt det.

Hvad kan jeg dog gøre? (ingen andre spil, driller rigtigt)

Fra : Rudbeck

Dato : 14-05-02 14:27

"> Hvad kan jeg dog gøre? (ingen andre spil, driller rigtigt)"

Har du prøvet at slå anti-aliasing fra? Af en eller anden grund så kan
Links ikke lide det. Det er mit bedste bud. Jeg håber det virker,
ellers må du skrive lidt mere om typen af grafik-fejl, og hvad du har
prøvet.

Fra : Lars H.

Dato : 14-05-02 15:50

On 14 May 2002 06:26:44 -0700, lars.rudbeck@forensic.ku.dk (Rudbeck)
wrote:

> [...]
>Links ikke lide det. Det er mit bedste bud. Jeg håber det virker,
>ellers må du skrive lidt mere om typen af grafik-fejl, og hvad du har

Jeg har som sagt prøvet en del. For ikke at sige alt hvad jeg egentlig
kan. Prøvede Links 2001 med en nyinstallation af win2k uden succes.
Prøvede med nye og gamle (originale) drivere. Har nyeste Dx 8.1, slået
troubleshooting parametrene ned uden succes.
Gjort det udemærkede forslag, du kom med her. Stadig uden succes.

I stedet for at beskrive grafikfejlene har jeg som en langt bedre
beskrivelse valgt at poste et billede i dk.binaer.
Det hedder Links grafikfejl.

Fra : Rudbeck

Dato : 15-05-02 06:45

Jeg har sendt dig en mail, håber det er OK.