Installering af GeForce4 ?
Fra : Erik O

Dato : 13-05-02 21:21

Hej alle.

Jeg har problemer med at få installeret mit nye GeForce4 MX420-kort. Når jeg
indsætter kortet og starter pc'en, sker der absolut ingenting. Skærmen
forbliver sort og der kommer ingen "ok-bip".

Jeg ville være meget taknemmelig, hvis nogen i det mindste kunne pege i
retning af, hvad problemet kan skyldes. Der er sikkert mange muligheder, men
alligevel

Mit system:
PII 333mhz
American Megatrends (bundkort)
Win 98
"Gamle" grafikkort: Herkules Thriller+3D FX Interactive

På forhånd tak.

Erik

Fra : MaRk

Dato : 13-05-02 21:48

Måske kan dit bundkort ikke klare dette grafikort. Havde i hvertfald problem
der jeg skulle sætte mit gamle grafikort i mit gamle motherboard. Kender
ikke hel årsagen.

Fra : Erik O

Dato : 14-05-02 13:35

> Måske kan dit bundkort ikke klare dette grafikort. Havde i hvertfald
problem
> der jeg skulle sætte mit gamle grafikort i mit gamle motherboard. Kender
> ikke hel årsagen.

Jep. Det nye kort er AGP version 2 og mit bundkort kan åbenbart kun klare
vers. 1. Jeg leverede kortet tilbage uden problemer.