Creative m. forlænger ledning?
Fra : MaRk

Dato : 13-05-02 21:12

Hej

Jeg har lige købt et nyt creative video blaster 3 dertil købte jeg en usb
forlænger på 4,8 m. Men når jeg sætter den til så kan min pc ikke se det er
et creative kamera, men sætter jeg mit gamle logitech til, så kan den godt
se det er logitech.
Er 4,8 forlangt til creative?? vil det hjælpe hvis jeg købte en kortere i
stedet for??

Hilzner
MaRk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-05-02 21:16

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message

> Er 4,8 forlangt til creative?? vil det hjælpe hvis jeg købte en kortere i
> stedet for??

Men hvor langt er kablet til kameraet?`

En USA streng på max være 5 meter. Så hvis dit USB kamera har en ledning på
fx. 2,5 meter. Er det jo nok problemet.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 14-05-02 00:02

Det kan være dit gamle cam der spærrer for det nye. Prøv at slette dit gamle
cam. under enheder.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : MaRk

Dato : 14-05-02 18:06

> Det kan være dit gamle cam der spærrer for det nye. Prøv at slette dit
gamle
> cam. under enheder.

Kameraet virker fint til når jeg blot sætter det til uden forlænger. Jeg
havde haft min hardisk formateret inden jeg satte det til, så der burde ikke
være noget fra logitech.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 15-05-02 11:19

Så prøver vi med noget andet, der er ifølge flere udsagn, 2 slags usbkabler.
Det skal være usbkabel til tovejskommunikation. Ved ikke om det bare er
smarte salgstrix eller der er noget om det. Hvis der er kvalitetsforskelle
på usbkabler, kan det jo være det ville hjælpe. Bruger selv et Philips
toucam 740 med et 6 m. forlængerkabel, der virker perfekt.
På mit kabel står der CSA 2c/24awg space shuttle
csa ll80671 awm IIa/b 8o° 30 v ft4.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : MaRk

Dato : 15-05-02 12:16

> [...]
> toucam 740 med et 6 m. forlængerkabel, der virker perfekt.
> På mit kabel står der CSA 2c/24awg space shuttle

Er der ikke noget med at der er forstærker på nogen usb kabler?
Men jeg købte lige et 3 meters usb forlænger kabel igår, samtidig med jeg
bestilte tv-out kabel. Nu må jeg bare lige vente på det kommer, jeg gir lyd
fra mig når jeg får det prøvet.

Hilzner
MaRk