?: Sangen fra Schulstads Levebrød
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 13-05-02 20:41

Sangen, hvor der synes noget med "leve livet"

Kunstner samt titel?

//Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-02 20:55

Hej Troels

Sangen hedder lige som der synges "Leve livet" og er fra 1974. Den er med
Lecia og Lucienne. I samme periode lavede de "Rør ved mig" og Abba`s
"Waterloo".

PS: Du skulle forresten prøve Shulstads Kerneboller.

Hilsen Åge

..: [d33p blu3] :. <puttitat@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce016ba$0$5424$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 13-05-02 20:57

> PS: Du skulle forresten prøve Shulstads Kerneboller.

Hvis de 2 yndige kvinder fra reklamen følger med - så OK

//Troels

P.S: Tak for hjælpen!

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 14-05-02 07:01

> Sangen, hvor der synes noget med "leve livet"
>
> Kunstner samt titel?

Har ikke hørt den, men et nummer med den titel blev vist lavet af
en svensker (Lill Lindfos?) engang i 60'erne - en oversættelse af
"It's My Party".

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg