Gasgrill
Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 13-05-02 19:54

Hej
Vi skal have købt en gasgrill til campingvognen. Valget står mellem en
Cramer-grill eller en Cadac Global Grill. Har I nogen erfaringer med disse
to modeller.

Venlig hilsen
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : Arne Keller

Dato : 13-05-02 19:41

On Mon, 13 May 2002 20:53:31 +0200, "Hans-Jørgen Lorentzen"
<hjl@post3.tele.dk> wrote:

>Hej
>Vi skal have købt en gasgrill til campingvognen. Valget står mellem en
>Cramer-grill eller en Cadac Global Grill. Har I nogen erfaringer med disse
>to modeller.

Jeg er glad for min Cramer.

Specielt den nemme rengøring skal fremhæves.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Henrik Høgh

Dato : 14-05-02 06:42

"Hans-Jørgen Lorentzen" <hjl@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi skal have købt en gasgrill til campingvognen. Valget står mellem en
> Cramer-grill eller en Cadac Global Grill. Har I nogen erfaringer med disse

Jeg kender kun Cramer. Vi købte den sidste år, og nu har den udkonkurreret
den stationære på terrassen. Vi er meget glade for den.

Henrik Høgh

Fra : S. B. [8000]

Dato : 15-05-02 16:09

Jeg kender kun Cramer. Vi købte den sidste år, og nu har den udkonkurreret
den stationære på terrassen. Vi er meget glade for den.

Henrik Høgh

En gasgrill, øv da, er det ikke dovenskaben der gør man bruger sådan en
Den ville aldrig komme til at udkonkurrere min gode kulfyrede Weber på
terrassen.
Har prøvet gasgrill, men synes at maden mister lidt af grillsmagen, og
hyggen ved at grille. Men sådan er vi jo så forskellige, var vi ikke det
kørte vi jo også alle i den samme slags bil.

Søren

Fra : Hugotit

Dato : 17-05-02 15:34

Cramer er bare suveræn,+ den kan klappes sammen...................Perfekt
til Camping og alt andet......

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com