Madonnas nyeste album.
Fra : [2500] André

Dato : 13-05-02 18:57

Hvad hedder det ???

Fra : Klitgaard

Dato : 13-05-02 19:41

"[2500] André" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:abouq2$b5v$1@sunsite.dk...

> Hvad hedder det ???

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B5fq7g4jttv3z

--
....Klitgaard

Fra : Aston Villadsen

Dato : 14-05-02 12:08

On Mon, 13 May 2002 20:40:40 +0200, "Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk>
wrote:

>"[2500] André" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>news:abouq2$b5v$1@sunsite.dk...
>
>> Hvad hedder det ???
>
>http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B5fq7g4jttv3z

Det hedder "Music" - går ud fra at det er det linket også henviser
til?

Fra : Klitgaard

Dato : 14-05-02 17:55

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse
> On Mon, 13 May 2002 20:40:40 +0200, "Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk>
> wrote:

> Det hedder "Music" - går ud fra at det er det linket også henviser
> til?

Det er fuldstændig korrekt :)

--
....Klitgaard

Fra : [2500] André

Dato : 14-05-02 18:41

Er det nu det ????
Der er jo like a Virgin remastered efterfølgende sammen
med Madonna & Otto Von Wernherr: Dance to the......
De er begge udgiver senere. Det kan så godt være at alle
numrene ikke er nye, men udgivelsen er da nyere.
Jeg er meget i tvivl og det er også derfor jeg spørger her.

Fra : Peter G.

Dato : 14-05-02 19:40

In article <abri8i$2n4$1@sunsite.dk>, [2500] André <andersen@nospam.dk>
wrote...
> [...]
> numrene ikke er nye, men udgivelsen er da nyere.
> Jeg er meget i tvivl og det er også derfor jeg spørger her.

Det kommer jo meget an på i hvilken sammenhæng du så mener den nyeste.
Se3neste single, originale album, remasterede genudgivelser, opsamlinger
eller hvad?

Hvad skal du bruge oplysningen til?
Så kan det måske være vi kan hjælpe dig bedre.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Klitgaard

Dato : 14-05-02 20:20

> [...]
> numrene ikke er nye, men udgivelsen er da nyere.
> Jeg er meget i tvivl og det er også derfor jeg spørger her.

Hvis du tænker på en _nyudgivelse_ af og med Madonna og kun Madonna må det
jo være Music.

--
....Klitgaard