Billige laptop tasker?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-05-02 18:40

Hey

Ved nogen hvor jeg kan købe en billig og lille taske til min nyindkøbte
laptop?

Den skal udelukkende være en lile klapoptaske, som bare skal beskytte
pc´eren. Den skal nemlig plaseres i en taske. Ikke en sådan mappe-dyr
ligende taske

Og så skal den ikke koste alverdenen.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-05-02 18:48

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev

> Ved nogen hvor jeg kan købe en billig og lille taske til min nyindkøbte
> laptop?

> Og så skal den ikke koste alverdenen.

Jeg blev overrasket over hvor meget Harald Nyborgs luksustaske til 99,50
lignede den Targus, jeg netop havde betalt 400,- for.
Se den på
www.haraldnyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=6144&n=20104

Modellen mindre koster 79,50 og kan ses på
www.haraldnyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=6145&n=20104

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-05-02 18:49

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev

Hov - HN tillader åbenbart ikke direkte links. Søg på varenr. 6144 og 6145.

mvh
Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-05-02 19:19

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message

> Hov - HN tillader åbenbart ikke direkte links. Søg på varenr. 6144 og
6145.

Mange tak

Det var godtnok billigt.

Men de ser dog lidt klodsede ud :-/

Jeg kan delme ikke finde produktgruppen du fandt disse tasker I! Kan du
hjælpe på vej?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-05-02 19:30

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev

> Det var godtnok billigt.

Ja, og ser du dem i virkeligheden vil du opdage, at både stofkvalitet og
polstring er hæderlig.

> Men de ser dog lidt klodsede ud :-/

Det er ikke slemt i virkeligheden. Jeg kan godt se, at den ser lidt "høj" ud
på billedet, men den de havde i min lokale HN passede i hvert fald perfekt
til den Compaq Presario 700, de havde i butikken.

> Jeg kan delme ikke finde produktgruppen du fandt disse tasker I! Kan du
> hjælpe på vej?

Jeg havde også mine problemer, men måtte til sidst ty til deres
søgefunktion - jeg søgte på "taske".

Som et alternativ til HN's taske kan du prøve at tage et kig på
http://www.targus.com/product_details.asp?sku=CN01/OCN1 - den gav jeg 400
kroner for i Bilka.

mvh
Peter

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 13-05-02 21:01

> [...]
>
> Den skal udelukkende være en lile klapoptaske, som bare skal beskytte
> pc´eren. Den skal nemlig plaseres i en taske. Ikke en sådan mappe-dyr

Bare et lille tip når du skal til at købe og anvende en taske til din
bærbare computer.

En del tasker har en lomme foran. I denne lomme er der mange som lægger
strømforsyningen til computeren. Desværre komme strømforsyningen så til at
ligge lige op ad computerens låg, der som bekendt også er skærmen.

Når så tasken af én eller anden grund bliver klemt, bliver strømforsyningen
presset mod låget og dermed skærmen.

På den konto har jeg kendskab til flere bærbare computere, som har fået
flækket låget. Tre af dem har endda også fået ødelagt skærmen. Og en 14.1"
TFT skærm er en væmmelig dyr reservedel.

Blot så du måske kan undgå at eftergøre andres uheld.

Claus