Rettigheder og love omkr. kopiering
Fra : Invisible Man

Dato : 13-05-02 16:01

Halløj

Hvordan ser lovene og reglerne ud omkring cd-kopiering pt?? Jeg har set et
sted, at det er lovligt, at kopiere cd'er, man har lånt af en ven, lånt på
biblioteket o.lign. - så længe det var til privat brug - er det korrekt?

Gælder de samme rettigheder omkring data-skiver, såsom spil o.lign.

__________
i.m.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-05-02 16:20

> [...]
> biblioteket o.lign. - så længe det var til privat brug - er det korrekt?

Så længe det er til eget brug og du selv laver kopien, ja.

> Gælder de samme rettigheder omkring data-skiver, såsom spil o.lign.

Klart: Nej

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk>