Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
USB Cardreader drivers
Fra : Jørn Petersen

Dato : 12-05-02 20:54

Hej Alle.

Jeg har et Smartmedia / flash kortlæser, men jeg har smidt driverne væk ved
en fejltagelse, ¨å var det jeg tænkte, om en venlig person herinde muligvis
havde en ligende kortlæser, og så kunne henvise mig til en URL med driverne,
eller havde dem liggende og så kunne sende mig dem.

Kortlæseren er en "Mr. Platinum" med mulighed for at aflæse 2 ovennævnte
korttyper, på bagsiden af læseren står der "Model UISC3SE".

På forhånd tak.

Jørn Petersen

Fra : Erik

Dato : 13-05-02 17:51

Jørn Petersen <jorn@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cdec89c$0$18605$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Kortlæseren er en "Mr. Platinum" med mulighed for at aflæse 2 ovennævnte
> korttyper, på bagsiden af læseren står der "Model UISC3SE".

http://ptm2.cc.utu.fi/ftp/windows/USB/FC-reader/pretec/UISC3SE/

Mvh
Erik

Fra : Henrik Schandorf [74~

Dato : 13-05-02 19:21

Hej Jørgen

Prøv ellers at gå på www.driversguide.com .

Her kan du søge på FCC ID, som muligvis står i bunden af din kortlæser. Nu
vil du finde producenten af kortlæseren og sikkert også den helt korrekte
driver.

Prøv selv, og kan anbefales til snart sagt al form for hardware. Eksempelvis
havde man der en driver til Olympus P330 som ellers ikke er udviklet til
win2000 og XP, Olympus gad hvert fald ikke.

God fornøjelse

Med venlig hilsen

Henrik schandorf
www.schandorf.dk

Fra : Jørn Petersen

Dato : 13-05-02 21:28

Tak, jeg har nu fået kortlæseren til at virke, og tømt kortene.

Tak for hjælpen.

Mvh.
Jørn Petersen