Navn med A
Fra : Elwarth

Dato : 12-05-02 19:32

Hejsa!

Ja, vi har da heldigvis andre - og mere fornøjelige ting - at gå op i end
åben krig mod campister!!!

Vi skal senest i morgen tage stilling til navnet på vores brite. Opdrætteren
har været hele alfabetet rundt og er altså kommet til et a-kuld igen.

Så fyr nu bare løs.... gode navne med "A"
(Vi taler om en sort, hun, BRI n)

Dorthe & Morten

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 12-05-02 19:43

Hej Elwarth
Prøv http://www.petrix.com/catnames/ eller
http://cats.about.com/cs/catnames/
Steen

Fra : Ole Olsen

Dato : 12-05-02 19:44

Annika

Fra : Jette

Dato : 12-05-02 20:16

Kirkeministeriets pigenavne med A:

Abbelone, Abbie, Abeline, Abelone, Abigael, Abigail, Achena, Ada, Adalina,
Adane, Adda, Addie, Addy, Adea, Adela, Adelaide, Adele, Adèle, Adelena,
Adelfine, Adelgunde, Adelheid, Adelhejd, Adelina, Adeline, Adi, Adia, Adie,
Adina, Adine, Adolfine, Adolphine, Adriana, Adriane, Adrienne, Ady, Agate,
Agatha, Agathe, Agda, Agga, Aggi, Agna, Agnes, Agnès, Agneta, Agnete,
Agnetha, Agnethe, Agny, Aia, Aicha, Aida, Aila, Aili, Aima, Aimèe, Aimi,
Aimy, Aina, Aino, Aisha, Aishah, Aja, Ajatsa, Ajo, Akeleje, Akita, Akseline,
Aksinja, Alaia, Alaine, Alba, Alberta, Alberte, Albertha, Alberthine,
Albertina, Albertine, Albina, Albine, Aleia, Aleksandra, Aleksandrine,
Aleksia, Alessandra, Aleta, Alett, Alette, Alexa, Alexandra, Alexandrina,
Alexandrine, Alexia, Alexie, Alfa, Alfhild, Alfrede, Alfrida, Alfride,
Alfrieda, Alfriede, Algea, Alia, Alice, Alicia, Alida, Aliena, Alikka,
Alina, Aline, Alis, Alisa, Alise, Alison, Alita, Alitha, Alitta, Alitza,
Aliz, Allaine, Allette, Allice, Allie, Allis, Ally, Allydia, Alma, Almine,
Aloisia, Alona, Alryda, Alva, Alvild, Alvilda, Alvilde, Alvina, Alvine,
Alvira, Alwine, Amalia, Amalie, Amanda, Ambrosia, Amelia, Amelie, Amèlie,
Amilia, Amilla, Amina, Aminah, Amine, Amira, Amola, Amy, Ana, Anastaja,
Anastasia, Anastasija, Anastasja, Anastassia, Anastazia, Anaya, Ancia,
Andersine, Andrea, Andriette, Andrine, Ane, Anèe, Anegrete, Anegrethe,
Anelise, Anella, Anelle, Anemarie, Anemette, Anemone, Anete, Anethe, Anett,
Anetta, Anette, Angela, Angelica, Angelie, Angelika, Angelina, Angeline,
Angelique, Angélique, Angèlique, Angelita, Ani, Ania, Aniara, Anica, Anick,
Anie, Aniela, Aniella, Aniet, Anika, Aniki, Anilla, Anina, Anine, Aninna,
Anisa, Anise, Anisette, Anissa, Anita, Anitha, Anitta, Anja, Anjelica,
Anjila, Anka, Anke, Ankie, Anli, Anline, Ann, Anna, Annabell, Annabella,
Annabelle, Annabeth, Annagrete, Annagrethe, Annakarin, Annali, Annaline,
Annalis, Annalisa, Annalise, Annamarie, Annamay, Annamette, Annamie,
Annasofie, Annastasia, Annbeth, Annbrit, Annbritt, Anne, Annebell,
Annebelle, Annebet, Annebeth, Annebirgitte, Annegitte, Annegrete,
Annegrethe, Anneke, Anneken, Annelene, Anneli, Annelie, Anneliese, Anneline,
Annelis, Annelisa, Annelise, Annelouise, Annemari, Annemarie, Annemette,
Annemie, Annemona, Annemone, Annesofie, Annet, Annete, Anneth, Annethe,
Annett, Annette, Anngrethe, Anni, Annia, Annica, Annie, Annielle, Annik,
Annika, Annike, Annikki, Annina, Annine, Annisette, Annita, Annitta,
Annizette, Annli, Annlil, Annlisa, Annlise, Annmari, Annmarie, Annsofi,
Annsofie, Annsophie, Anny, Anouk, Ansine, Anthonia, Anthonie, Antine, Antje,
Antoinetta, Antoinette, Antomine, Antonella, Antonelle, Antonette, Antonia,
Antonie, Antonina, Antonine, Any, Anya, Aprilia, Arabella, Aranka, Arendse,
Arense, Ariane, Arielle, Arina, Arise, Arla, Arlette, Arletty, Arna, Asa,
Asdis, Asfrid, Asgerd, Asja, Asla, Aslaug, Asløg, Asmine, Asmira, Asra,
Assia, Assika, Asta, Astrid, Atalia, Atalie, Athalia, Athalie, Athena,
Athene, Athina, Atlanta, Aud, Audrey, Augusta, Auguste, Augustina,
Augustine, Aukje, Aurelia, Aurica, Aurora, Ava, Avgusta, Aviaja, Aviaya,
Axeline, Aya, Aye, Aylil, Ayma, Ayna, Ayo, Ayoe, Ayse.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : hans hansen

Dato : 12-05-02 20:27

Vores a- kuld har haft navne som :
Andrea
Alberte
Anouk
Adelaide
Amina
Anine

Mvh. Stella

Fra : Helle Skoett

Dato : 12-05-02 23:18

> [...]
> har været hele alfabetet rundt og er altså kommet til et a-kuld igen.
>
> Så fyr nu bare løs.... gode navne med "A"

Min søde kat derhjemme hedder Artemis. Det er navnet på den græske gudinde
(og altså ikke et hankattenavn, selv om jeg har mødt det - fnys) for jagten
og de vilde dyr.
Og katten er jo jæger, og - det gælder i hvert fald for min tilløberkat - et
vildt dyr.
Desuden skifter navnet karakter alt afhængig af, om hun er flink eller
strid. Så hedder hun henholdsvis Artemis eller uartemis. (Det lyder bedre,
end det læses.)
Held og lykke med den lille ny.

--
vh helle s

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 12-05-02 23:42

Ally McBeal
Atlantis
Athene
Afrodite
Alma
Asta
Aretha Franklin
Anastacia
Andersine
A little black girl

Uha...... jeg stopper, ellers begynder jeg med navne som, Appelsinsouflé ,
Artige pige, Ak og ve, Ananasring

- Mette

Fra : Jette

Dato : 12-05-02 23:56

"Mette B. Rahm" skrev:
> Uha...... jeg stopper, ellers begynder jeg med navne som, Appelsinsouflé ,
> Artige pige, Ak og ve, Ananasring

Fnis! hihi! ... nu går det op i hat og briller ..... og tegneserie:

Andersine
Aristocat
Askepot

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-05-02 00:34

d. 13/05/02 0:42 skrev Mette B. Rahm på robogirl@worldonline.dk i artiklen
3cdeefd4$0$97324$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Ally McBeal

Aha.... AllyCat

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-05-02 07:03

Eller inspireret af filmen i går: Amidala

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/