Comstik
Fra : [5500]Peter Ravn

Dato : 12-05-02 17:04

Er der nogen der kender en side hvor man kan se hvilke ledninger der skal
forbindes til hvilke ben på comstik(serielstik), da jeg har nogle stik der
åbenbart kører med en gammel standard og musen som følge deraf ikke kan
findes.
På forhånd Tak.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Jakob Iversen

Dato : 12-05-02 17:43

"[5500]Peter Ravn" wrote:

> [...]
> åbenbart kører med en gammel standard og musen som følge deraf ikke kan

Hvad med:
http://hwb.sunsite.dk/co_Serial9.html
eller
http://hwb.sunsite.dk/co_Serial25.html
eller bare generelet:
http://hwb.sunsite.dk/menu_Connector.html

--
/Jakob
"Tonight: When Dinosaurs get drunk ................ has been cancelled!

Fra : [5500]Peter Ravn

Dato : 12-05-02 22:40

Mange tak for Linkene det var lige det jeg skulle bruge.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn