X.2 screenshots - en farlig kat
Fra : Jonas Voss

Dato : 12-05-02 13:34

Find en spand og en serviet, nu skal der savles:

http://www.railheaddesign.com/pages/various/jaguar/jag01.html

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-05-02 14:04

In article <spamthis-8166D9.14334112052002@news.fu-berlin.de>,
Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> http://www.railheaddesign.com/pages/various/jaguar/jag01.html

Nam nam!!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-05-02 14:09

In article <rfn-2BF43B.15035712052002@dtext.news.tele.dk>,
René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Nam nam!!

Især filmene der demonstrerer spring-loaded folders -- wowsers!!

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> | ->
Der så de rigtige 'McCoys' i Store Vega i går, og det *var* trommehindekneppende.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 12-05-02 14:23

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Find en spand og en serviet, nu skal der savles:
>
> http://www.railheaddesign.com/pages/various/jaguar/jag01.html

SAVLE! Hvorfor er der ikke snart MWNY så jeg kan få mig en ny mac?

anr

"Donuts - is there anything they can't do?"
-Homer Simpson

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-05-02 14:30

On 12.5.2002 14:33, in article
<spamthis@verture.net> wrote:

> Find en spand og en serviet, nu skal der savles:
>
> http://www.railheaddesign.com/pages/various/jaguar/jag01.html

Namme-namme-namme, lad den udkomme med det samme

Er der en der kan svare mig: Er Jaguar totalt umuligt på en iMac 233, eller
er det bare Extreme Quartz, man ikke kan få med? Nå, jeg må nok ud at købe
mig en ny iMac. Lad mig se engang, hvor lagde jeg nu pengeneŠ

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Morten Reippuert

Dato : 12-05-02 14:39

In article <B9043AF7.1A451%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Er der en der kan svare mig: Er Jaguar totalt umuligt på en iMac 233, eller
> er det bare Extreme Quartz, man ikke kan få med?

Det er blot QE, hvis du er heldig er det muligt at missen også
indeholder 2D, 3D og QT accelleration på din iMac

> Nå, jeg må nok ud at købe mig en ny iMac.

husk at få den nedclocket og pil lidt ram ud

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-05-02 15:09

On 12.5.2002 15:39, in article r9rlba.e93.ln@g4.reippuert.dk, "Morten
Reippuert" <spam@reippuert.dk> wrote:

> Det er blot QE, hvis du er heldig er det muligt at missen også
> indeholder 2D, 3D og QT accelleration på din iMac

Gooooo misse, kom saaaŠ [puerrrr]

> husk at få den nedclocket og pil lidt ram ud

Jaeh, ded guerr it a ded guer fuer kuikt!

[stavekontrollen brød sammen]

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-05-02 20:12

In article <B9044412.1A55F%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Gooooo misse, kom saaaŠ [puerrrr]

Jeg har fortalt Steve Jobs, hvad der sker med min aktiepost, hvis der
ikke er understøttelse af mit grafikkort.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert

Dato : 13-05-02 07:55

In article <muenster-E74D06.21113912052002@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <muenster@mac.com> wrote:

> Jeg har fortalt Steve Jobs, hvad der sker med min aktiepost, hvis der
> ikke er understøttelse af mit grafikkort.

lad os håbe at Gulfstream'en er på autopilot når han får overbragt
beskeden...

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-05-02 23:00

> [...]

> er det bare Extreme Quartz, man ikke kan få med? Nå, jeg må nok ud at købe
> mig en ny iMac. Lad mig se engang, hvor lagde jeg nu pengeneŠ

Jeg kender en der installerer Jag på en 266'er på søndag. Jeg skal nok
fortælle hvad hans erfaringer er.

Mojn, Thomas

--
Ever wonder about those people who spend $2.00 a piece on those
little bottles of Evian water? Try spelling Evian backwards: Naive

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-05-02 23:47

Thomas Boelskifte <mmm_beer@manics.dk> wrote:

> Jeg kender en der installerer Jag på en 266'er på søndag. Jeg skal nok
> fortælle hvad hans erfaringer er.

Første "WOW, finally" er en ny Spinning Beachball. Den er yummy :)

Finder er snappy som ind i ... ja, den virker. Resten er som det er nu.
Det har sikker en del med EQ og mit grafikkort at gøre, men også at
dette er en pre-alpha/alpha release, der er en masse debug kode plus en
masse optimering der mangler.

Heh, der var jo heller ikke megen hastighed i 10.0 betaerne.

Jeg tror godt man allerede nu kan tildele WWDC seeden to "hubba hubba"
men "zoot zoot" må vente til GM

Mojn, Thomas

--
Never criticize Slashdot's conduct no matter how deserved -
too many idiots have moderation points