Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen penge på homepage?
Fra : Mikkel Gundersen

Dato : 06-02-01 18:30

Hej Gruppe

Er der nogen som kender en måde at tjene penge på via ens hjemmeside, f.eks.
bannerreklamer.

Hilsen ???

Fra : Lennert Pedersen

Dato : 07-02-01 14:41

On Tue, 6 Feb 2001 18:29:44 +0100, "Mikkel Gundersen"
<gundersen@privatpost.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>
>Er der nogen som kender en måde at tjene penge på via ens hjemmeside, f.eks.
>bannerreklamer.

Hej Mikkel

http://www.tradedoubler.com

Kan VARMT anbefales

Bruger det selv på min egen side (se signatur)

med venlig hilsen

Lennert Pedersen
Duft & Natur

webside : http://www.duft-natur.dk
webshop : http://shop.duft-natur.dk

Fra : perhl

Dato : 15-02-01 21:22

> Er der nogen som kender en måde at tjene penge på via ens hjemmeside,
f.eks. bannerreklamer.

Jeg er enig i at TradeDoubler kan anbefales. En fordel ved TradeDoubler er,
at det er et dansk firma.

Best regards,
Per Henrik Lausten
http://per.lausten.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 28-03-01 16:29

danban.dk kan IKKE anbefales til gengæld..
det lorte-firma svinede mig til da jeg ville ha mine penge!
-Christian

Fra : 18Plus

Dato : 19-06-01 23:31

HEJ WEBMASTER

-----------
18Plus har været inde på dit Website. Vi kan se at du har brugt tid og
energi på at opbygge dette.

Derfor vil du sikkert gerne tjene så mange penge som muligt på dit Website.
Du har allerede reklamer på dit Website og tjener sikkert godt på disse, men
18Plus kan nu tilbyde dig et check in system, som kan sikre dig en langt
større indtjening.

Du har sikkert læst i dagspressen at adskillige politikere vil gøre det
vanskeligt at lave Websites, som det du har lavet, samtidig med at de vil
gøre det vanskeligt for folk at få adgang til disse Websites. Derfor har
18Plus nu udarbejdet dette check in system, som giver dig mulighed for at
kontrollere hvem der får adgang til netop dit Website.

18Plus check in systemet fungerer på den måde at en Webmaster, som dig,
laver en advarselsside hvor du laver en kort præsentation af dit Website,
for at få kunderne ind. Samtidig sætter du et stykke html-kode på, som
genererer 18Plus' log in script. Når der kommer en kunde med et gyldigt
password, vil han blive sendt videre til din indholdsside. Hvis kunden ikke
har et gyldigt 18Plus password, så kan han købe det hos 18Plus. Her er det
så at din fortjeneste kommer ind i billedet. 18Plus sender nemlig 50% af den
pris, der bliver betalt for et password, tilbage til Webmasterne. Så du kan
ikke tabe penge på dette, kun tjene penge. Det eneste du skal, er at
investere et par minutter af din tid, registrere dig som Webmaster hos
18Plus, og så sætte html-koden på dit Website.

Som Webmaster får du:

- Beskyttelse af dine sider overfor mindreårige
- Du vil slippe for det offentliges øjne på dig
- Du får et check in system der sikrer at det kun er betalende kunder der
kan komme ind
- Du tjener penge på nye kunder som tilmelder sig 18Plus gennem din
advarselsside
- Du tjener også penge på andre Webmasteres kunder, hvis Webmasterne bliver
tilmeldt gennem dit allerede tilmeldte Website
- Du vil være repræsenteret i 18Plus' Portal
- Du vil modtage din betaling engang om måneden, direkte til din bankkonto.
Naturligvis med anonym tekst

Alt dette får du ganske gratis ved at tilmelde dig hos http://www.18Plus.dk
-------

Med venlig hilsen