Kattetræf i østjylland
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-05-02 18:58

Hejsa

Vil da bare lige høre - om kattetræffet hos Mette er gået i baglås?
Vi fandt da vidst aldrig en dato.
Skal vi ikke snart mødes altså - ih vil så gerne til kattetræf igen snart
*G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Mette Svangren

Dato : 11-05-02 19:08

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:abjm2u$1qk$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Vil da bare lige høre - om kattetræffet hos Mette er gået i baglås?
> Vi fandt da vidst aldrig en dato.

Uha, det er bestemt ikke gået i baglås! Jeg vil stadig gerne lægge hus
til, -og nu til det nye, forbedrede kattetræf: nu med killinger!

Jeg har dog i mellemtiden fået job og har først fri ved 19-tiden, så et
hverdagstræf skal tidligst være 19.30 (og ikke en mandag). Weekender passer
mig bedst, og i den nærmeste fremtid har jeg kun planer for 25/26 maj.

MVH Mette (og Ludde & Ladde, der ikke kan forstå at de ikke må komme ud og
hjælpe far med ukrudtsbrænderen)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-05-02 19:45

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
passer
> mig bedst, og i den nærmeste fremtid har jeg kun planer for 25/26 maj.

For mig er det bedst i weekenderne - men kommer nu med en dato som et
foreslag.
Hvad med d.1.Juni (det er en lørdag)

Og Mette tillykke med jobbet *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Mette Svangren

Dato : 11-05-02 21:52

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:abjoqs$81s$1@sunsite.dk...

> For mig er det bedst i weekenderne - men kommer nu med en dato som et
> foreslag.
> Hvad med d.1.Juni (det er en lørdag)

1. juni er helt fin med mig! Og der vil killingerne være ca. 5 uger gamle
(så må vi håbe, at deres ikke-tamme mor ikke flytter dem, og at de gider
blive håndtamme .

> Og Mette tillykke med jobbet *S*

Taark *S* -efter 7 år på universitetet (mangler dog stadig speciale) er det
rart at vide, at man kan få job som -lagerarbejder! *G*
Men bl.a. med de dyrlægeregninger Ludvig har efterladt i sit kølvand, kan
man ikke tillade sig at være kræsen.

MVH Mette

Fra : Christina K

Dato : 12-05-02 16:39

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abjoqs$81s$1@sunsite.dk...

> For mig er det bedst i weekenderne - men kommer nu med en dato som et
> foreslag.
> Hvad med d.1.Juni (det er en lørdag)

Hejsa

Alletiders at vi er ved at planlægge igen hvornår der skal være
kattetræf. Desværre så er jeg fuldt booket op og kan bare ingenting, før
jeg er færdig med hovedopgave og eksamen den 12. juni - æv æv. Det er
der bare ikke noget at gøre ved, I behøver ihvertifald ikke at tage
hensyn til det.

Hilsen Christina

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 11-05-02 20:06

Nusseklare killinger siger du? Jammen, jeg er da helt klart stadig med
på et træf i det østjyske

Jeg kan bedst i weekenderne, men har har ferie i uge 23 og 24 (beg. af
juni), så da kan jeg også de fleste hverdage

Glæder mig til at møde Ludde og Ladde

Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 12-05-02 16:47

Æv weekender passer bare ikke til mig
Jeg kan allerbedst i hverdage.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

> [...]
> mig bedst, og i den nærmeste fremtid har jeg kun planer for 25/26 maj.
>
> MVH Mette (og Ludde & Ladde, der ikke kan forstå at de ikke må komme ud og

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-05-02 16:58

Hvad så med fredag d. 31.5 om aftenen - kan det lade sig gøre?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-05-02 17:00

Eller skal vi vente til efter d.12. så Christina også har en chance? *S*

meddelelse news:abm3dd$4pt$1@sunsite.dk...

Fra : Christina K

Dato : 12-05-02 19:46

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abm3ij$5du$1@sunsite.dk...
> Eller skal vi vente til efter d.12. så Christina også har en chance?
*S*

I skal ikke tænke på mig, altså *GG* Jeg skal aflevere hovedopgaven den
29. maj og så skal jeg op og forsvare den d. 12. juni. Så jeg har lidt
tid der imellem, men der har jeg allerede arrangeret altmuligt, da jeg
jo i forvejen skubber alt. Åhhha, det er ikke nemt. Den 15. og 16. juni
kan jeg i hvertfald, men hvad med værten hvornår kan hun helt præcis??
Hva' Mette? *GG*

Missehilsener

Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Mette Svangren

Dato : 13-05-02 08:29

"Christina K" <christinak@adr.dk> skrev i en meddelelse

(Klip

Den 15. og 16. juni
> kan jeg i hvertfald, men hvad med værten hvornår kan hun helt præcis??
> Hva' Mette? *GG*

Jeg kan også godt 15/16 juni (men måske vi kunne nøjes med én af dagene
*G*). Fredag d. 31/5 kan jeg også godt, men personligt foretrækker jeg
stadig weekender.

Men er der ikke flere i Østjylland, der har lyst til at komme?

MVH Mette

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 13-05-02 09:24

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> stadig weekender.
>
> Men er der ikke flere i Østjylland, der har lyst til at komme?

Jo da, jeg vil også gerne med. Hvor var det nu det skulle afholdes?

Når datoen ligger endelig fast skal jeg nok svare hurtigt, indtil videre
tror jeg godt jeg kan de nævnte datoer

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk
http://trekkiegrrrl.tripod.com

Fra : Mette Svangren

Dato : 13-05-02 09:41

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

(Klip)

> Jo da, jeg vil også gerne med. Hvor var det nu det skulle afholdes?
>
> Når datoen ligger endelig fast skal jeg nok svare hurtigt, indtil videre
> [...]

Hej Lisbeth

Dejligt, at du også kunne tænke dig at komme.
Jeg bor i Stouby, som ligger ml. Vejle og Juelsminde (ca. 15 min. kørsel øst
for Vejle, 20 min. kørsel syd for Horsens).

MVH Mette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-05-02 18:39

Hejsa!

Umiddelbart kan jeg også både d. 15. og 16. juni, og kunne enormt godt
tænke mig at komme på mit første kattetræf :0)
Jeg er dog enormt DUM til at finde vej, så jeg skal nok have en
overordentlig udførlig vevvisning :0)

Hilsen Trine P.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-05-02 18:44

Jeg er oz med på d.15./16.juni (ja altså 1 af dagene kun *G*)

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 12-05-02 17:18

Jeg er i et kæmpe have projekt i øjeblikket, 2000 kvm stor have er hvor vi
først har fjernet 20-30 cm overalt, havret, planet, fræset og småsten
fjernet.
Nu kommer det største arbejde, at få haven rettet af, tromblet og så skal
der sås græs JUBIII og laves blomsterbede .
Så alle weekender incl fredag går på at lave have,- desværre.
Vores weekend er jo kun fredag og lørdag, da Sten starter arbejde søndag kl.
19.00.
Men jeg må have det til gode, til næste gang, så kan det måske holdes hos
mig
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Linda

Dato : 15-05-02 17:22

Jeg ved ikke hvordan det ser ud for mig, for fleste af mine weekender er nok
væk, derfor vil jeg give besked noget senere, ca 1 uge før datoen, kan ikke
være mere præcis desværre !

Linda

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 16-05-02 18:36

Jeg vil da også gerne med, har først læst indlægget nu da jeg har haft
problemer med min newsserver og enormt travlt. Jeg kan også alle de nævnte
dage.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen