Partitioneret cd overskrevet
Fra : Storm

Dato : 11-05-02 07:41

Læsning af morgenens Politiken Computer-tillæg fik mig til
at tænke på en ærgelse jeg har:

For et par år siden scannede jeg jævligt på prof-udstyr
private billeder som jeg smed ned på en cd i partitions.
- Nogle billeder jeg var glad for og som ikke kan scannes
igen.

De sidste billeder jeg brændte på cd'en kom jeg til
at brænde som Write Disc. Væk var adgangen til alle
de andre billeder. Men de ligger der jo stadigvæk.
Satte jeg cd'en i brænderen cd'en var brændt på:
Mac - AdaptecToast 3.XX et eller andet, kunne jeg se
alle partitions, men altså ikke få fat på dem.

Det har jeg forsøgt på flere gange siden, uden held.
Er det håbløst? Nogle tips her fra gruppen?

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-05-02 10:15

In article <abiee5$id6h6$1@ID-119002.news.dfncis.de>,
"Storm" <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Er det håbløst? Nogle tips her fra gruppen?

Hvis du har Norton, kan du forsøge dig med den.

Fra : Storm

Dato : 12-05-02 14:49

> Hvis du har Norton, kan du forsøge dig med den.

Jo, men min Tibook ville slet ikke læse cd'en i 9.2.2. Af og til kører
mit cd-drev lidt ustabilt, det har andre vist også sagt om Tibooken
mener jeg. Men i OSX ville den gerne læse cd'en (?) men her kan jeg jo
ikke bruge Norton.

Så prøvede jeg igen på en nyere pc-brænder Adaptec Toast 4. Her kunne
jeg pludselig få lov at få fat i de gamle sessions ved import sessions.
Én session ad gangen ganske vist - men reddet er de - og glad er jeg. Så
ihvertfald tak fordi du ikke sagde, at det ikke kunne lade sig gøre

--
Venlig hilsen Nina Storm