CD-Crack til Links LS 2001 Champ. Edt.
Fra : Soerenni

Dato : 11-05-02 07:38

Hentet spillet på Æslet - mangel bare en crack.

Plz.

/Soerenni

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-05-02 09:23

TSK TSK TSK TSK TSK

www.gamecopyworld.com
www.megagames.com

smut så over i alt.dk.warez

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 11-05-02 09:23

On 11 maj 2002 Soerenni enriched usenet with:

> Hentet spillet på Æslet - mangel bare en crack.

"Jeg har stjålet en video, men jeg kan ikke finde ud af at bruge den.
Er der nogen der kan hjælpe?"

I don't think so.

Du kunne jo også bare købe spillet.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Vinder af Børglumkollegiets Trivial Pursuit-turnering 2002

Fra : S. B. [8000]

Dato : 12-05-02 23:47

> "Jeg har stjålet en video, men jeg kan ikke finde ud af at bruge den.
> [...]

Hørte faktisk engang om nogen der havde købet en stjålen video, som de ikke
kunne finde ud af.
De gik ned og bestilte en manual til den hos den lokale videopusher.
Desværre for dem, var den endnu ikke kommet i handlen, så det var ikke en
manual der ventede på dem, næste gang de kom ned til forhandleren

Søren

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 13-05-02 01:01

On 13 maj 2002 S. B. [8000] enriched usenet with:

Hvis man skal tro http://www.dumbcrooks.com er det meget sandsynligt,
at historien kan være rigtig.

Fra : Peter

Dato : 11-05-02 23:47

OT FUT news:alt.dk.warez
"Soerenni" <sorennielsen@jubiimail.dk> wrote in message
> Hentet spillet på Æslet - mangel bare en crack.
>
> Plz.
>
> /Soerenni

Hilsen fra Peter