Comanche4
Fra : Mickey

Dato : 10-05-02 23:30

Hej der
Jeg har spillet comanche4.... efter install. kan jeg ikke starte spillet, single player & multi player er ikke aktive !!! Er det
noget med opsætning eller hvad har jeg gjort galt...

--

Mathias

Fra : Søren

Dato : 11-05-02 10:02

",
> [...]
single player & multi player er ikke aktive !!! Er det
> noget med opsætning eller hvad har jeg gjort galt...

Prøv at sætte cd'en i drevet, det hjalp hos mig

Søren

Fra : Mickey

Dato : 11-05-02 11:34

Det er prøvet uden held, har også afinstall og bagefter geninstall fra Cd'en uden held..