Hvidløgssmør
Fra : Kim Jeppesen

Dato : 10-05-02 13:23

Hvordan laver man hvidløgssmør ligesom den man får på Hviids vinstue.

Det jeg ved er at man pisker smør til det er hvid komme hvidløg i samt
sennep (arffmann), men jeg ved der mangler en ting.
Er der nogen der har en udførlig opskrift på ovenstående.

KJ

Fra : Esben

Dato : 10-05-02 23:12

"Kim Jeppesen" <Kim1@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sennep (arffmann), men jeg ved der mangler en ting.
> Er der nogen der har en udførlig opskrift på ovenstående.

Jeg ved ikke hvordan det plejer at smage på Hviids vinstue, men jeg putter
følgende i hvidløgsmør:

Smør
Oregano
Hvidløg
Salt
Peber
Olivenolje
Basilikum

--
Esben

Fra : KA

Dato : 11-05-02 15:26

Hej Kim !

Mit bud på hvidløgssmør,
som sikkert intet har med den på Hviids Vinstue at gøre, men måske kan
bruges alligevel, er :

Smør
Hvidløg
Citronsaft eller revet citronskal
Persille

Venlig hilsen
Kirsten
http://hjem.get2net.dk/Jullemor_And

Fra : S. B. [8000]

Dato : 14-05-02 22:40

"KA" <kijea@get2net.dk> wrote in message news:abj9ns$mj$1@sunsite.dk...
> Hej Kim !
>
> Mit bud på hvidløgssmør,
> som sikkert intet har med den på Hviids Vinstue at gøre, men måske kan
> [...]

så lige til Esben og Kirsten
Hvor meget af hver ting?

Søren

Fra : KA