Tiscali, umulig support
Fra : Hjeds

Dato : 09-05-02 23:03

Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
en der kan hjælpe mig med en løsning?
Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
andre mod at bruge firmaet?

http://www.kandu.dk/

Fra : Rudi Stegen

Dato : 10-05-02 00:31

Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
> kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
> brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?

De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de
egentlige problmer stort set er overstået.

Men du har formentlig læst fx <http://support.tiscali.dk/drift.php> og
anvender det korrekte brugernavn etc.

Det er lidt svært at hjælpe her, da du ikke giver mange oplysninger
om, hvad du konkret oplever af fejl. Og udfra kandu er det tillige
svært at vide, hvilken klient du prøver at hente med (fx accepterer
nogle ikke @ i brugernavnet).

Jeg kan meget vel have overset dig i de interne grupper, men dér er
der mildt sagt større sandsynlighed for at få hjælp end her (fx i
<news:worldonline.dk.support>). Forudsat det er det, du ønsker,
selvfølgelig.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Hurtige links (endnu lidt skrabet): http://stegen.dk/wol.htm

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 11-05-02 08:45

In <Xns920AF7EB35D2RudiStegen@212.54.64.134> Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> writes:

>De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de
>egentlige problmer stort set er overstået.

>Men du har formentlig læst fx <http://support.tiscali.dk/drift.php> og
>anvender det korrekte brugernavn etc.

Hvis der var f.x. "&" eller "@" i det gamle password, saa har du problemer, da det nye system ikke
understoetter en raekke tegn.

Mvh
Martin

Fra : Ole Rosted

Dato : 10-05-02 10:31

On Thu, 09 May 2002 22:03:15 GMT, "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:

Hej,

>Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
>andre mod at bruge firmaet?

Udover umuligheden af at komme i kontakt med dem, har jeg det problem,
at min hjemmeside, som lå hos home.worldonline.dk/fpe<mit brugernavn>
er forsvundet.
Jeg har selvfølgelig prøvet at erstatte worldonline med tiscali, men
det virker ikke.
Jeg har ikke problemer med at hente post med min mail clients (Agent)
gamle worldonline opstilling.
Hvor mon hjemmesiden er blevet af??

Venlig hilsen Ole Rosted

ps. det er ikke mig, der husker URL'en forkert! Min browser log
bekræfter dette.
pps. den var lavet med FrontPage extensions, hvilken kendsgerning
næppe betyder noget?

Fra : Søren Blom

Dato : 14-05-02 00:14

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> skrev
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?

Er det en al. kendt at Tiscali er et Anders And fortagende ?

Nå men, prøv at brug en af de interne Tiscali grupper, det kan være at du
har bedre held med at få hjælp der.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-05-02 21:24

Hej

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
>ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
>en der kan hjælpe mig med en løsning?

Måske - Hvis du til hentning af post (login i din postkasse) bruger et
andet password end det du bruger til at logge på nettet, altså ved
dialup, så ændrer dit "mail-password" til samme psw. som du bruger ved
dialup.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ole Pedersen

Dato : 18-05-02 16:38

Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.

Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..

Fra : Lars Christensen

Dato : 19-05-02 09:37

On Sat, 18 May 2002 17:38:22 +0200, "Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com>
wrote:

> [...]
>
>Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
>at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..

Har nu aldrig nogensinde betalt for tlf support når jeg har haft brug
for det. Der findes jo også et "normalt" tlf nr. - man skal bare ringe
på de rigtige tidspunkter, f.eks. søndag så er der ikke lang ventetid.
Men det er selvfølgelig surt når det er et her og nu problem.

Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-05-02 11:49

"Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com> skrev i en meddelelse
> at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..

Hvorfor det?
Hvis dit produkt ikke berettiger til gratis support er det vel ok?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-05-02 14:52

Hej Ole Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5
> kr pr min, at tage penge for tlf support. det er sgu for
> dårligt..

Udover at betalingssupporten kun koster 2 kr. pr. minut (men det var
engang 5 kr.) er der altså også en alm. support til normal
telefontakst.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Martin Liversage

Dato : 24-05-02 09:57

> [...]
> en der kan hjælpe mig med en løsning?
> Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare

Tja, jeg vil da gerne blande mig i koret af utilfredse røster. I forbindelse
med udskiftning af system forsvandt mine LANmail postkasser fuldstændig. Jeg
har naturligvis forsøgt mig som Tiscali skriver på deres hjemmeside, men jeg
tror at mine postkasser er sendt til de evige bitmarker. Mens alt dette
skete flyttede jeg postkasserne over til en anden server fordi man ikke
engang kunne komme i telefonkø hos Tiscali support. Så rapporterede jeg
problemet via deres webformular og har intet hørt siden. Jeg har heller ikke
rykket dem fordi jeg af andre grunde nu skifter ISP. Det er helt klart for
mig at dette "skift til nyt system" ikke har været smertefrit for alle, men
man kan jo kun håbe at problemerne efterhånden bliver løst.

For at citere en ven (og ny kunde hos Tiscali): "Overgangen til eDontCare h
ar vist ikke været det bedste customer-relations move Tiscali har gjort".

--
Martin

Fra : Henning

Dato : 24-05-02 12:42

On 24 May 2002 09:56:47 +0100, "Martin Liversage"
<nospam100111008a@liversage.com> wrote:

>"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message

Brug de interne grupper, der er masser af svar