Menu der klikkes på, laver en ny undermenu~
Fra : Kurt

Dato : 09-05-02 15:33

Hej, jeg har mange emner til min menubjælke, og kunne tænke mig at samle dem
i bundter, hvor man så trykker på fx information, og så dukker en firkant op
med fx 6 nye punkter man kan klikke på, men hvordan gør jeg det i FP2000
Hilsen Kurt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-02 16:59

Thu, 9 May 2002 16:32:38 +0200, skrev "Kurt" <kurt@xxpagels.dk>:

> [...]
>med fx 6 nye punkter man kan klikke på, men hvordan gør jeg det i FP2000

Det kan du ikke lave direkte i FP 2000, FP 2002 har en mulighed,
men det er en IE-only ting.

http://www.dynamicdrive.com finder du mange eksempler på
sådanne menuer, men her skal du så selv kopiere det ind og
tilrette det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 09-05-02 23:57

> Det kan du ikke lave direkte i FP 2000, FP 2002 har en mulighed,
> men det er en IE-only ting.

Ikke helt korrekt, hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt -jeg lavede en
i FP2000 på samme måde som jeg lavede en i FP2002 - men det er korrekt, den
virker kun i MSIE, og den virker tilsyneladende i FP2000 og 2002 kun i
forbindelse med tal, bogstaver eller bullet-markeringer -ikke som
selvstændige linier.
Arne H. Wilstrup

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-05-02 00:25

Fri, 10 May 2002 00:57:09 +0200, skrev "Arne Hertzsprung
Wilstrup" <ahw@ahw.dk>:

>Ikke helt korrekt, hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt -jeg lavede en
>i FP2000

OK - jeg kender ikke FP 2000 særlig godt, har aldrig selv haft
den.

Men mente, at dette var nævnt som en af nyhederne i FP 2002.