Hvor kan jeg finde oplysninger om udrensni~
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 09-05-02 14:02

Hejsa!

er der nogen der ved hvor jeg kan finde oplysninger om hvordan man udrenser
kroppen, altså inde fra??

Jeg har læst lidt om forskellige piller og pulver.. men der må da være en
naturlig måde og så?!?!

Nogen der evt. er stødt på nogle hjemmesider man kan bruge?

Mvh Mette

OBS OBS! hjemmeside ejer!!!! vil du være sød at lave et linkt til dette
forum??
http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=6105

Fra : Gordon Spangelid

Dato : 09-05-02 14:55

Mette Frederiksen wrote:

> [...]
> naturlig måde og så?!?!
>
> Nogen der evt. er stødt på nogle hjemmesider man kan bruge?

http://www.scand-yoga.org/kbh/tarmskylning.html

GS

Fra : A.Moyet

Dato : 09-05-02 15:51

Jeg vil opfordre dig til i aften at se lægens bord klokken 19.30. Ifølge
helse.dk kommer der i aften et program om myten om faste og renselse.
Desuden er der en artikel i det nye nummer af helse.

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 09-05-02 19:15

> Jeg vil opfordre dig til i aften at se lægens bord klokken 19.30. Ifølge
> helse.dk kommer der i aften et program om myten om faste og renselse.
> Desuden er der en artikel i det nye nummer af helse.

øv.. det gjorde der ikke!

Nå men jeg så da så meget andet spændende! *S*

Mvh Mette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 10-05-02 07:38

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:abdr5t$7jr$1@sunsite.dk...
hej Mette
> [...]
man udrenser
> kroppen, altså inde fra??
>
> Jeg har læst lidt om forskellige piller og pulver.. men der må

Ja - der findes flere metoder, forskellige massageformer kan
bevirke at du udrenser kroppen voldsomt. Jeg har selv oplevet
hvordan en ordentlig omgang massage af en "klog mand" resulterede
i SÅ meget afføring i løbet af 1½ døgn at man skulle tro der var
fra en hel uge. Fik forklaringen efterfølgende, at det var et lag
"slagger" der havde sat sig hele vejen i tarmen, som forhindrede
den i sit normale virke.
Både akupunktur og zoneterapi kan igangsætte udrensning af
ophobede affaldsstoffer. Det samme kan visse urter indtaget som
te.
Men nu bevæger vi os over på Dk helbred.behandling.alternativ ´s
område.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Stroyer

Dato : 04-06-02 20:51

Hej Mette
*G* nu bliver jeg nok bumbet med en masse her i gruppen efter det her
indslag men jeg prøver da:0)
Der er en kur der hedder " citron kuren" , du kna låne bogen på bib. Der er
meget snarrt om det er sundt eller ej, men kuren går ud på at man drikker en
væske beståene af vand, frisk citronsaft, cariende peber, og ahornsirup.
Når man drikker alle de her ting får kroppen de næringsstoffer den har brug
for, men det er en hård, men meget effiktiv kur.
Man kan prøve den eller lade hver... det er op til en selv.
Nogen siger at det er død usundt, jeg har selv prøvet den og syndes at det
var et dejligt resultat.
Glat hud, en frisk krop..

Hilsen Stine

Fra : WebWoman

Dato : 04-06-02 21:30

"Stroyer" <stine@stroyer.dk> skrev i en meddelelse

> Når man drikker alle de her ting får kroppen de næringsstoffer den har
brug
> for, men det er en hård, men meget effiktiv kur.

Selvfølgelig får kroppen IKKE de næringsstoffer, den har brug for, hvis man
lever af vand, citronsaft, cayenne peber og ahornsirup.

Der er ingen fedt og ingen protein i kuren og den mangler MASSEVIS af
næringsstoffer. Man kan så diskutere, om kroppen tager skade af en enkelt
uge med mangel på næringsstoffer. Det tror jeg ikke den gør, hvis man ellers
er sund og rask - men det gør det ikke mere korrekt at hævde, at kuren
indeholder de næringsstoffer, kroppen har brug for.

Mvh. Lisbeth