Billeder
Fra : Camilla Baird

Dato : 08-05-02 19:58

I eftermiddags havede vi endnu et hold killingenussere på besøg - disse
havde en baby med
Her er billeder af mødet:
http://www.cartogra.com/home/ViewMyAlbum.asp?coll_id=1563706
mvh Camilla

Fra : Pia

Dato : 08-05-02 20:11

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> wrote in message
> I eftermiddags havede vi endnu et hold killingenussere på besøg - disse

åh nej, de er bare for skønne!

:Pia

Fra : Lars Dahl

Dato : 08-05-02 20:50

Vi (killingenusserne) vil gerne sige tak til Camilla for en hyggelig
eftermiddag, og samtidig dele vores seneste erfaring med gruppen:
Savl aldrig på en Korat!!! Det har øjeblikkelige og explosive konsekvenser
*S*.
Jeg forsøgte at sætte op til et godt billede af Visa og Jens (babyen), da
Jens savlede på hende, hvorefter Visa - forskrækket over, pludselig at blive
våd - exploderede tværs over bordet og torpederede et glas vand, som helt i
tråd med Murphys Lov landede i skødet på Hanne.
Morale: Hvad du end gør med en Korat - savl ikke på den!! *G*

Mvh. Hanne & Lars
DK von Friberg
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Camilla Baird <primpraus@mail.dk> skrev i

Fra : Camilla Baird

Dato : 08-05-02 21:11

Ellers var Visa ikke det mindste bange eller bekymret for Jens - hun
fandt ham fascinerende og gjorde alt hvad hun kunne for at smiske sig
ind hos ham Men da han savlewde på hende, blev hun forskrækket, tror
jeg...
mvh Camilla *som også takker for en superhyggelig eftermiddag*

Fra : Lars Dahl

Dato : 09-05-02 18:21

Hej igen.

Ved nærlæsning af mit indlæg fra igår, kan jeg se at jeg er tæt på at få
gjort Visa til noget af en "skrap tante", hvilket absolut ikke er tilfældet!
Faktisk var hun et vidunder af tålmodighed, lige til den beskrevne explosion
indtraf. Jens havde ret godt fat i hende et par gange, uden hun brokkede
sig - og han har ellers et ret fast håndtryk *S*. Det var også Visa der
måtte holde for, efter killingerne havde forladt os til fordel for deres
mor, og magen til kælegris skal man al'så lede et godt stykke tid efter. Så
jeg kan godt forstå, Camilla er faldet for Koraten - det er en meget lækker
mis.

Mvh. Lars Dahl

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-05-02 21:18

Herlige billeder *S*
Og Blue som bare slapper fuldstændigt af, det kan vidst ikke gøres bedre *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 08-05-02 22:09

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> wrote in message
> I eftermiddags havede vi endnu et hold killingenussere på besøg - disse
> [...]
Ajj hvor nogle skønne billeder - og blue..*gg* han er godt nok mageligt
anlagt

Det ser ud til I bliver nødt til at købe en babystol til de små, det er da
tydeligt at der lige er sådan en de har ventet på hele deres liv

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-05-02 23:06

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> I eftermiddags havede vi endnu et hold killingenussere på besøg - disse
> havde en baby med
> Her er billeder af mødet:
> http://www.cartogra.com/home/ViewMyAlbum.asp?coll_id=1563706

Hej Camilla & Niels Peter

Tak for en hyggelig eftermiddag Det var rigtig sjovt, at møde
korater på så nært hold - det kommer man jo ikke ud for hver dag.

Nu kender jeg ikke så meget til korater og jeg ved egentlig ikke, hvad
jeg havde forestillet mig, men de var i hvert fald langt mere
kontaktsøgende, end jeg havde ventet

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Pia

Dato : 09-05-02 08:18

langt mere
> kontaktsøgende, end jeg havde ventet

Ja den der blå måtte gerne komme og bo på mit skød i hvert fald...

:Pia