G3Ti200, søger en forklaring
Fra : Søren M. Jensen

Dato : 08-05-02 13:57

Jeg har et G3Ti200 fra ASUS og får den besked når jeg kigger under Adapter
information i Powerstrip:

Sideband addressing - hardware support, but currently disabled
Fast write protocol - hardware support, but currently disabled

Hvad gør disse to ting, er de vigtige, og i såfald hvordan/hvor slår jeg dem
til igen?

Som et sidespørgsmål kunne jeg egenligt godt tænke mig at vide hvor meget
folk kan overclocke deres G3Ti200, indtil videre kører mit kort stabilt på
233/500. Desværre kan jeg ik' sætte clocken på GPU'en højere i Powerstrip,
så der ligger grænsen for mig indtil videre.

mvh.
Søren

Fra : [DK]TaReC

Dato : 08-05-02 17:27

"Søren M. Jensen" <bleh@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Sideband addressing - hardware support, but currently disabled
> Fast write protocol - hardware support, but currently disabled

Skal sikker slå´s til i bios

> Hvad gør disse to ting, er de vigtige, og i såfald hvordan/hvor slår jeg
dem
> til igen?

dont know

> [...]
> 233/500. Desværre kan jeg ik' sætte clocken på GPU'en højere i Powerstrip,
> så der ligger grænsen for mig indtil videre.

Prøv programmet Nvmax istedet

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 10-05-02 19:27

Hej.
Det var en god gang overclocking du har fået der !.

> Sideband addressing - hardware support, but currently disabled
> Fast write protocol - hardware support, but currently disabled

Disse to ting har altid gjort PC'er ustabile når de har været slået til, så
derfor har Asus selv valgt at deaktivere disse to ting i grafikkortets bios,
selv om du prøver at aktivere disse via bundkortets bios vil de ikke
aktiveres - og det er hellere ikke noget at være ked af da det overhovedet
ikke betyder noget mht dit grafikkorts hastighed.

Jeg har selv et Asus V8200 T2 Deluxe og i driver info står der det samme.
Jeg har dog ikke overclocket (O/C) mit kort da jeg synes det levere en
fremragende hastighed og desuden vil jeg ikke sætte min 2års garanti
over-styr.

Sidst kan jeg fortælle dig at det højst anbefalede O/C for dette kort er
235mhz/520mhz.

-Gripen90-