Jon Anderson & Vangelis...
Fra : Anders Ebbesen

Dato : 06-02-01 11:18

Halløj!

Via Napster har jeg fået fat i nummer "Jon Anderson & Vangelis - The Friends
of Mr. Cairo".

Jeg synes det er et totalt fedt nummer, og vil gerne have fat i den CD hvor
nummeret ligger på.

Hvilken CD ligger det på?

Og kan folk anbefale andre numre i samme stil?

--
Anders Ebbesen
Until the 20th century, reality was everything humans could touch, smell,

Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 11:43

On Tue, 06 Feb 2001 10:17:40 GMT, "Anders Ebbesen"
<anders@ebbesen.org> wrote:

> [...]
>nummeret ligger på.
>
>Hvilken CD ligger det på?
>
>Og kan folk anbefale andre numre i samme stil?
Pladen hedder 'Friends of Mister Cairo'
Denne er en af hans absolut bedste plader ,med mange gode numre.
Vangelis har lavet meget i samme stil, men denne plade med Jon e i
særklasse. Kan ikke huske om de har lavet andet sammen.
Du kan også prøve det nyere YES (Jon Anderson)

Stålanden

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-02-01 22:41

"Stålanden" <staalanden@jyde.dk> skrev:

> [...]
> særklasse. Kan ikke huske om de har lavet andet sammen.
> Du kan også prøve det nyere YES (Jon Anderson)

Tak for tippet. Vangelis' Themes er fed, mens Reprise en skuffelse.
Denne plade lyder fed.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 11:45

<anders@ebbesen.org> wrote:

> [...]
>nummeret ligger på.
>
>Hvilken CD ligger det på?
>
>Og kan folk anbefale andre numre i samme stil?
Forresten nummeret 'I'll find my way home' fra samme plade
er også et klassenummer!

Stålanden

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-02-01 21:19

> Og kan folk anbefale andre numre i samme stil?

J.A. har lavet nogle stykker sammen med Vangelis, hvor mange ved jeg ikke.
Selv har jeg en der hedder "Jon and Vangelis - Page of Life" som jeg er
meget glad for.

Hvis du vil prøve Yes, som er noget mere pompøst i stilen, skulle du bestemt
købe "Yes - 90125" (den med klassikeren Owner of a lonely Heart) og
"Anderson, Bruford, Wakeman, Howe" som er cirka halvdelen af Yes-gruppen.
Now that's great music!! Alt naturligvis IMO.