Mit skærmbillede går i
Fra : Storm

Dato : 08-05-02 08:28

En herlig morgen - men:
Jeg har fusende travl og mit skærmbillede chrasher efter et par timers
intensiv brug.
En opdatering af skærmbilledet hjælper ikke. Det starter nemlig som en
manglende opdatering af skærmbilledet - konturer bliver hængende, men
det udvikler sig til en prikket skærm, som om et nyt baggrundsbillede
var valgt. En genstart hjælper.

Jeg synes aldrig jeg har haft problemet på den måde når jeg har arbejdet
på faste arbejdsstationer.

Er det generelt sådan at kører man sekundær skærm fra en bærbar kan
skærmen "gå træt"?

Eller er der et andet tip?

(Ingen vitser om drivere

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-05-02 14:00

Hej Nina

Storm wrote:

> [...]
> manglende opdatering af skærmbilledet - konturer bliver hængende, men
> det udvikler sig til en prikket skærm, som om et nyt baggrundsbillede

Slet skærmprofilen fra mappen 'ColorSync Profiles' og slet også
skærmindstillingsfilen fra indstillingsmappen. Genstart og genopbyg
skrivebord med COM+ALT nede under start indtil opd. dialogen dukker op

Det lyder mest, som om det er en fejl i indstillingsfilen eller
skærmprofilen samt et ødelagt desktop fil.

> (Ingen vitser om drivere

Var det den om 'driver(t)e(r), du mente...-))

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Storm

Dato : 08-05-02 21:51

"Erik Richard Sørensen" <kml.ers@mail1.stofanet.dk> skrev

[...]

(Hvis der er noget galt i svarteknikken, er det fordi jeg åbenbart
har glemt at bruge Outlook Express).

En genopbyg skrivebord har gjort det i dag.
Jeg er ikke vild med at slette ColorSync Profiles eller
skærmindstillingsfilen.

Jeg venter til næste uge og håber det bare var varmen.
Ellers tak.

--
Venlig hilsen Nina