VIGTIGT
Fra : Martin Ploug

Dato : 07-05-02 22:51

Hej NG

Jeg er ved at lave en elektronisk oversigt over øvelokaler
i Århus.

Derfor vil jeg opfordre alle der kender til personer, foreninger
og organisationer at kontakte mig med adresse, telefonnummer
og e-mail.

Jeg kender godt til www.mono.dk og www.fajabefa.dk , så dem behøver I ikke
at skrive om

Kontakt Martin
martinploug@mail.tele.dk

På forhånd tak.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-05-02 15:21

"Martin Ploug" <mp@mail.tele.dk> skrev i

> Jeg er ved at lave en elektronisk oversigt over øvelokaler
> i Århus.

Uha ja - det berettiger jo til den tåbelige overskrift "VIGTIGT",
så brugere fra alle dele af landet kan spilde deres tid med at læse
dine lokale "vigtigheder".

Gad vide hvad der ville være galt med en overskrift som "Øvelokaler
i Århus" eller lignende...

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : John K

Dato : 08-05-02 15:38

> Uha ja - det berettiger jo til den tåbelige overskrift "VIGTIGT",
> så brugere fra alle dele af landet kan spilde deres tid med at læse
> dine lokale "vigtigheder".

Rolig nu Bjørn - brug krudtet på tÅge istedet

Fra : Thomas Demant

Dato : 08-05-02 19:45

> Rolig nu Bjørn - brug krudtet på tÅge istedet
Det kan man ikke bare tage roligt. Min storetå er også vigtig! Så jeg laver
lige en tråd i dk.test - hvis nogen gider at synge en sang for min højre
storetå bliver jeg glad.

Nå, men pyt. Jeg tillader mig at citere et par linjer fra
http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html:
"Vær altid omhyggelig med at vælge den/de rigtige grupper til dit indlæg.
Find en god og beskrivende overskrift. Folk spilder masser af tid med at
læse indlæg de ikke er interesserede i pga. dårligt valgt overskrift
og/eller forkert gruppevalg."

--
Thomas

Fra : John K

Dato : 08-05-02 20:16

> Det kan man ikke bare tage roligt.

-snip-

Bla bla bla - det var sådan set ikke det der var pointen - nå men never mind

Mvh

John K