Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opfølgning på: www.topvisionshop.de
Fra : Pipeline

Dato : 07-05-02 22:11

Så har jeg langt om længe hørt fra dem! De har tilsyneladende sendt kameraet
d. 19/4, så noget tyder på at det er gået tabt i posten. De er nu igang med
at undersøge hvor det er strandet henne, så jeg venter stadig

--
Hilsen/Regards
Pipeline

....There are flies on the windscreen...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-05-02 01:16

De tyskere... Disc4You.de sendte mine discs til København provinsen i
Sverige og jeg fik dem aldrig!

Undersøg om du kan få stregkodenummeret - pakken kan spores på den.
Starter den med 47 mästa du pratha svenska, starter den med 45 skulle det
være Dänemarkchen.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Anders Bystrup

Dato : 09-05-02 08:11

De sendte mit A40 den 29/4 - det var her den 3/5.
Jeg fik bare ikke nogen anmeldelse på det så jeg fik det først i går.
Postvæsenet her er nogen af de mest inkompetente når det handler om pakker!

Anders
"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote in
message news:S6_B8.1811$ek6.32940@news010.worldonline.dk...