Menu
Fra : Benjamin

Dato : 07-05-02 16:03

Jeg kunne godt tænke mig en menu, så når man holder musen over et
link kommer det nogle nye links nede under.
I kan se et eksempel på www.mearsk.com

Mvh. Benjamin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-02 20:33

Tue, 7 May 2002 15:03:11 +0000 (UTC), skrev Benjamin
<benja28@hotmail.com>:

>I kan se et eksempel på www.mearsk.com

Side findes ikke.
http://www.dynamicdrive.com og http://www.dhtmlcentral.com er
der et bredt udvalg af menuer, så du kan sikkert finde noget
brugbart der.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 07-05-02 20:40

Benjamin wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig en menu, så når man holder musen over et
> link kommer det nogle nye links nede under.
> I kan se et eksempel på www.mearsk.com
>
> Mvh. Benjamin

Du mener sikkert www.maersk.com

vh