Mortens Opskrifter...
Fra : Peter W. Bosse

Dato : 06-02-01 07:23

Hej gode gruppe,

Efterlysning!
For ca. ½ år siden fremsendte jeg (efter ønske) "Mortens Opskrifter"
(årg. '97) pakket i en zipfil til nogle stykker her i gruppen. (det var
emnet vedr. opskrifts-databaser mv.)
Men, nu har jeg desværre lige været så uheldig, at have kommet til at
slette denne her alletiders "mortensopskrifter.zip" fil, - og det er jeg
meget ked af, - for jeg kan næsten ikke undvære den.

Så - jeg ville være meget glad, hvis én af de personer som dengang fik
tilsendt et kopi af mig, evt. ville fremsende mig et nyt kopi igen.

*Eller evt. til dk.binaer

Hvis dette skulle være muligt, vil jeg bare sige, - på forhånd tak!

--
Mvh.
Peter W. Bosse

"Mad med glæde",
får en helt ny mening når man ser opskriften på "Kalkun med
whiskey" http://mad.jubii.dk/artikelarkiv.asp?id=37606

Fra : Jeanette Østerbæk

Dato : 06-02-01 11:09

> Efterlysning! "Mortens Opskrifter"

> Så - jeg ville være meget glad, hvis én af de personer som dengang fik
> tilsendt et kopi af mig, evt. ville fremsende mig et nyt kopi igen.

Jeg ville også blive utrolig taknemmelig og glad, hvis én også ville sende
en kopi til mig...

Mvh Jeanette

Fra : GhitaCecilie

Dato : 07-02-01 06:16

"Jeanette Østerbæk" <jeanette@vm-elektro.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville også blive utrolig taknemmelig og glad, hvis én også ville sende
> en kopi til mig...

Også mig, tak.
Ghita Cecilie

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 07-02-01 19:15

Var det ikke muligt at poste pakken i gruppen, evt. i dk.binær da jeg også
gerne vil have den.
Ida

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-02-01 23:05

Hvis du mener den opskriftssamling der er i Windows-hjælp format,
så har jeg den, og vil selvfølgelig gerne maile den videre.

Hilsen
Bo
www.hedensted-sognegaard.dk

Fra : GhitaCecilie

Dato : 16-02-01 19:40

"Bo Rasmussen" <br@hedensted-sognegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du mener den opskriftssamling der er i Windows-hjælp format,
> så har jeg den, og vil selvfølgelig gerne maile den videre.

Kan du ikke poste den ibinaer eller sende samlet til os der ønsker ?
GhitaCecilie