kom der ny apple 2-knaps mus igår?
Fra : Zorilla

Dato : 07-05-02 13:45

Er der nogen som ved om der blev præsenteret en ny Apple 2-knaps mus igår.
Jeg synes ikke jeg kan se noget på Apples hjemmeside.
Måske var det bare rygter ?

Fra : thomas tomcat

Dato : 07-05-02 18:47

in article 3cd7cc63$0$11945$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Zorilla at
Zorilla@mac.com wrote on 07/05/02 14:45:

> ny Apple 2-knaps mus - var det bare rygter ?

Har ikke hørt noget.

Men: Netop idiotien med manglende 2.-knap og scrollhjul var anstød til min
private forbrugerforargelse, da jeg i sommers pakkede min spritnye G4 ud.
Jeg ku ikke fatte, at der var et så centralt punkt i den daglige brug, der
var langt overlegen på min gamle pc - købt brugt af en kammerat med alt
udstyr og software inklusive for skallede 500 kr, en tredifte-del af Mac'ens
pris.

Kort efter gik jeg ned til den lokale pc-pusher og købte en Logitech mus.

Allerede da jeg pluggede den i, virkede højreknappen: Den gav en valg-menu
på f.eks. desktop-emner. (New folder, flyt emnet til Trash, osv).

Og det var altså før jeg lagde cdROMmen i.

Da jeg var færdig, virkede scrollhjulet også.

Pris: 245,-

- Så er der egentlig grund til at vente på en Apple-2-knaps?

Fra : Zorilla

Dato : 07-05-02 19:12

On 07/05/02 19:47, in article B8FDDFCE.13F6%tomcat@pc.dk, "thomas tomcat"
<tomcat@pc.dk> wrote:

> - Så er der egentlig grund til at vente på en Apple-2-knaps?

Nej vel ikke funktionsmæssigt. Jeg selv har også en logitech mus inkl.
scrollhjul som virker fint, men hvis Apple nu sendte en flot designet mus
på markedet der passede ind i i stilen så tror jeg da nok jeg ville købe.

Peter

Fra : thomas tomcat

Dato : 08-05-02 12:38

in article B8FDE587.4513%Zorilla@mac.com, Zorilla at Zorilla@mac.com wrote
on 07/05/02 20:11:

> hvis Apple nu sendte en flot designet mus
> på markedet der passede ind i i stilen

U've got a point there.