En god start på ugen blev til et mareidt.
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 07-05-02 10:05

Efter min gode oplevelse med mødet med Fie,tror man jo ikke at man kan
komme i sådan et slagsmål, med en hundeejer.Jeg skal gører det kort for
jer for hele fortællingen vil tage lang tid, og vi er stadig rystet
efter igår,vi bor på en villavej 1 km fra byen, vi har mange huse
omkring os og små sideveje,og derfor mange hunde, og det er også OK vi
kender en del hundeejer her omkring, vi har indhegnet vores have,som er
delt op i forhave og baghave,ved vores indkørelse er der adgang til
trapper op til hovededøren, vi har derfor få nogle år siden fået sat
hegn op, med en låge så folk kan komme ind,lågen er der nogle lameller
med et mellenrum på ca 6 cm.Vores gravhund 8 mdr gamle kan løbe fri ind
og ud når vejret tillader det, igår sidst på eftermiddagen ville Sille
gerne ud at ligge på sin favoritplads Solvognen og nyde udsigten,jeg var
igang med noget indenfor da jeg pludselig hørte Sille komme med pibelyde
og hyl jeg fløj til hovededør for at se hvad der var i vejen, det syn
der mødte mig gav mig en puls på 200 deromkring,på vores solvogn lå
Sille og kæmpede med at komme fri af grebet af en fremmede hund Dansk
Svensk Gårdhund (hvalp) 7 mdr som gerne ville have lidt på den frække??
jeg kom ned ad trapperner med en fart af 160 i timen og løb hen og greb
min hund væk fra den anden, i det jeg vender mig om ser jeg at der står
en ung mand udenfor havelågen og griner og syndes at det var da sjovt,og
der sker da ikke noget hvis hans Max komme for tæt på Sille.Jeg gik helt
i baglås og det ene ord tog det andet, det vil tage alt for langt tid at
skrive det.Jeg kunne ikke få ind i mandens hovede at hunde skal gå med
snor på en befærtet vej og at jeg ikke var spor vild med at få hvalpe
med hans hund, det forstod manden sku ikke,han mente da at vi kunne
tjene penge på hvalpe??? jeg blev mere og mere gal og vores genbo kom
ovre, for at hjælpe mig med, at få han til at gå med sin hund.Sille
havde fået en grim oplevelse, hun var bange og ville kun værer i
nærheden af os resten af afen, helst skulle vi sidde med hende, vi
opdaget så at hun snappede efter sin numse,og vi kunne ikke se noget,men
ved 21 tiden ringede jeg til vores kære dyrelæge (Privat)og fortalte det
hele,han ville gerne lige se Sille hertil morgen, vi er lige kommet hjem
fra dyrelæge og der var en lille,meget lille rift ved numsen.Jeg fatter
stadigvæk ikke folk der har sådan en mening, at de hele er da barer så
sjovt,og der sker da ikke noget??? er det mig der er dum eller hvad
Hilsen Lise Grønbæk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-05-02 10:30

On Tue, 7 May 2002 09:05:20 +0000 (UTC), "Lise Grønbæk"
<llea_rifraf@vejen-net.dk> wrotd:

men
>ved 21 tiden ringede jeg til vores kære dyrelæge (Privat)og fortalte det
>hele,han ville gerne lige se Sille hertil morgen,

,,,,,,,,,,,,,ja det er da klart at han/hun gerne vil se hunden så han
kan tjene lidt penge !

> [...]
>stadigvæk ikke folk der har sådan en mening, at de hele er da barer så
>sjovt,og der sker da ikke noget??? er det mig der er dum eller hvad

,,,,,,,,,,,,,,,nu skal man jo heller ikke være for pyldret vel
dine børn har vel også fået en rift engang"hvis du har nogen" og det
behøver man jo ikke løbe til lægen for . Men det er da klart forkert
af ham at stå og grine han burde have sin hund i snor uden tvivl ! men
at gå til lægen for en rift man ikke en gang kan se er jo som at smide
penge ud af vinduet efter min mening

ellers må du jo bygge et hegn i haven , hvis hunden er så populær
blandt de andre hanhunde "selv om det ikke burde være sådan"

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-05-02 11:49

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en
meddelelse news:667fdu4nh8bdcognjom176i8gff4i4kfip@4ax.com...
> [...]
> <llea_rifraf@vejen-net.dk> wrotd:

> ,,,,,,,,,,,,,ja det er da klart at han/hun gerne vil se hunden så

Helt ærligt synes du ikke den bemærkning er lidt malplaceret .. klart
vil dyrlægen gerne se hunden .. det er jo umuligt at stille en
diagnose uden at se hunden .. den holdning du lægger for dagen i
ovenstående sætning er det din generelle holdning til dyrlæger .. Ok
det er under alle omstændigheder dit problem .. men jeg synes den
virker smalsporet ..

> [...]
men
> at gå til lægen for en rift man ikke en gang kan se er jo som at

Kunne du på forhånd have sagt at det kun drejede sig om rift .. og
ville du udenvidere kunne udelukke at der ikke kunne være sket noget
der virkelig krævede behandling .. Lise kontaktede dyrlægen fordi hun
ikke selv kunne se noget og var i tvivl om hvorvidt der kunne være
sket noget .. og sådan ville jeg selv have reageret og tror det er
enhver ansvarlig hundeejers reaktion ...og for mig har det intet at
gøre med at smide penge ud af vinduet ..

venlig hilsen Ami

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-05-02 12:04

On Tue, 7 May 2002 12:48:41 +0200, "Anne-Marie Prange Madsen"
<ampm@ribe.bynet.dk> wrotd:

> [...]
>ovenstående sætning er det din generelle holdning til dyrlæger .. Ok
>det er under alle omstændigheder dit problem .. men jeg synes den

,,,,,,,,,,,,jeg syntes nu ikke at det virker smalsporet ! for hvis man
næsten ikke kan se nogen rift så er der da ikke nogen grund til at gå
til dyrelægen efter min mening ! og det er jeg sikker på at der også
er ret mange andre der mener !

> [...]
>enhver ansvarlig hundeejers reaktion ...og for mig har det intet at
>gøre med at smide penge ud af vinduet ..

,,,,,,,,,,,,,jeg tror at jeres dyrelæger er glade for jer ,og vil give
dig fuldstændigt ret i din holdning !

Fra : Lars Lautrup

Dato : 07-05-02 18:59

> [...]
> næsten ikke kan se nogen rift så er der da ikke nogen grund til at gå
> til dyrelægen efter min mening ! og det er jeg sikker på at der også

Jeg kan nu godt forstå at Lise gik til dyrlægen med sin hund. Den reagerede
jo netop som om noget var galt og da hunde jo som bekendt ikke kan fortælle
om det gør lidt eller meget ondt, er der vel ikke noget galt i at få det
checket.
Jeg vil også hellere betale en dyrlæge hvad han/hun nu skal have end at min
hund lider. Hvis det er at smide penge ud af vinduet, så smider jeg penge ud
af vinduet..

Din komma-tast sidder iøvrigt fast ind imellem...

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.netstjernen.dk - Danmarks bedst opdaterede søgemaskine!

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-05-02 11:01

"Lise Grønbæk" <llea_rifraf@vejen-net.dk> wrote in message
[klip]

> Jeg fatter
> stadigvæk ikke folk der har sådan en mening, at de hele er da barer så
> sjovt,og der sker da ikke noget??? er det mig der er dum eller hvad
> Hilsen Lise Grønbæk

Hejsa Lise

Nej, det er bestemt ikke bare dig. Jeg ville slet, slet heller ikke kunne se
det sjove i dén situation - overhovedet. Jeg kan godt forstå, at du blev
forskrækket, panisk og edderspændt rasende. Jeg ved virkelig ikke, hvad der
foregår oven i hovedet på manden, der bare står og griner uden i øvrigt at
gribe ind. Sådan er der desværre bare så meget, og visse menneskers adfærd
vedbliver at være mig en gåde.

Jeg håber, at både du Sille kommer sig oven på den store forskrækkelse, det
må have været.

De bedste hilsner
Karina

--
NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail
----

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-05-02 11:39

"Lise Grønbæk" <llea_rifraf@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
..Jeg fatter
> stadigvæk ikke folk der har sådan en mening, at de hele er da barer

> sjovt,og der sker da ikke noget??? er det mig der er dum eller hvad
> Hilsen Lise Grønbæk

Hej Lise

Du er bestemt hverken dum eller noget som helst andet, jeg ville være
blevet stik hamrende tosset og have reageret nøjagtigt som dig .. og
kunne jeg slippe afsted med at få ejerens navn og adresse ville jeg
straks indgive politianmeldelse .. det kunne da være manden fik en
bøde så og penge er nok det sted det er lettest at ramme folk .. og i
øvrig har du nogen anelse om hvem ejeren er så må det da helt klart
være hans forsikring der skal tage jeres dyrlægeregning i forbindelse
med den meget triste oplevelse .. uh jeg forstår godt du er rasende og
stakkels stakkels jeres lille vovse .. håber hun ikke får varige men
af det skete

trøstekram fra Ami og masser af aer og nus til vovse

Fra : Jasper Norman

Dato : 07-05-02 11:59

Helt ærligt.

Jeg skal lige have en ting opklaret... Det ér godt nok en hund vil taler om
ikke? Jeg synes tonen lyder som om at det kunne være en teenage datter der
var blevet udsat for voldtægt. Det er en smule vammelt med "trøsteknus" og
"Vi Føler Med Dig I Denne Svære Tid"

Ikke at episoden er i orden, men igen... det er sgú da en hund.

Jasper

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-05-02 12:23

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> "Vi Føler Med Dig I Denne Svære Tid"
>
> Ikke at episoden er i orden, men igen... det er sgú da en hund.

Årh hold nu lige op...

Jeg begriber ikke den trang, der øjensynligt består til altid at skulle
gradbøje tingene med det resultat, at man kun må reagere på det, der så
bestemmes at være det aller-værste. Der er jo altid nogen mennsker, der har
oplevet noget mere frygteligt, end én selv. På den facon er der jo altid kun
én, der må sørge, og det er så den, der har oplevet den største sorg af
alle, og det giver jo ingen mening. Må den mor, der har mistet ét barn ikke
sørge, fordi der er en anden mor, der har mistet to børn, eller?

Det er vel klart, at de ting, der berører os i dagligdagen, er det, der er
tæt på os. Det er ligeledes klart, at ens nærmeste familie og vennekreds er
det naturlige centrum for ens opmærksomhed (naturligvis ikke sådan at
forstå, at man ikke kan føle med andre uden for den nærmeste familie), og
sker der noget i dennes sfære, reagerer man i takt hermed. For mange af os,
der har hund, er det sådan, at hunden hører med til familien, og sker der
hunden noget, påvirkes man da. Man trækker da ikke på skuldrene og tænker
"nå, det er "bare" en hund" - nej, det er et medlem af ens familie, der har
lidt overlast, og det bliver man da berørt af uagtet, at der objektivt set
kunne være sket noget værre med ens børn, ægtefælle eller forældre.

Undrende hilsen
Karina

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 07-05-02 12:37

> [...]
> Karina
>
> --
> NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail

Hej Karina.

Havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig i denne debat, da diskussionerne
her i gruppen ofte har en uheldig tendens til at ende i mudderkastning og
mindre pæne ord, men jeg kan alligevel ikke dy mig:
du har så ret, så ret!! Lige så lidt som jeg ønsker, at der skulle ske min
kæreste eller min familie noget ondt, lige så lidt ønsker jeg, at der skulle
ske mine hunde noget ondt!!

Mvh. Line

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-05-02 13:00

On Tue, 7 May 2002 13:22:38 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrotd:
> [...]
>alle, og det giver jo ingen mening. Må den mor, der har mistet ét barn ikke
>sørge, fordi der er en anden mor, der har mistet to børn, eller?

,,,,,,,,,,,,,,årh hold da lige selv op du kan da ikke sammenligne
det at miste et barn med at en hund får en rift der er så lille at den
ikke kan ses

> [...]
>lidt overlast, og det bliver man da berørt af uagtet, at der objektivt set
>kunne være sket noget værre med ens børn, ægtefælle eller forældre.

,,,,,,,,,jeg er enig men her er der altså tale om pylderi ! og hvis
det ikke er pyldret så vil jeg gerne vide hvad der er ????

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-05-02 13:49

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message
[klip]
> ,,,,,,,,,,,,,,årh hold da lige selv op du kan da ikke sammenligne
> det at miste et barn med at en hund får en rift der er så lille at den
> ikke kan ses

Jamen jeg sammenligner nu ikke. Jeg siger bare, at når en fra ens familie
lider overlast, bliver man ked af det (eller det gør jeg i hvert fald). Alt
det der med at gradbøje, bryder jeg mig som udgangspunkt ikke om, for hvor
skal det hele begynde og slutte.
[klip]
> ,,,,,,,,,jeg er enig men her er der altså tale om pylderi ! og hvis
> det ikke er pyldret så vil jeg gerne vide hvad der er ????

Alt det der med hvad man nu synes er pylret eller overdrevet eller rigtigt
og forkert, når det kommer til børn og dyr må man vist sige, som
udgangspunkt (og naturligvis med visse store begræsninger), er en individuel
sag, man ikke kan afgøre med et "sådan er det bare". Det hele afhænger vel
af personens subjektive opfattelse af situationen. Føler man, at man har
behov for at kontakte dyrlægen, så gør man det, og har man (og hunden
naturligvis) ikke behov derfor, så gør man det ikke. Hvorfor skulle det ene
være mere rigtigt elller forkert? Det handler, synes jeg, om respekt for det
valg en person vælger at træffe i den givne situation.

/Karina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-05-02 18:34

On Tue, 7 May 2002 14:48:50 +0200, "Karina og Christian"
> [...]

>være mere rigtigt elller forkert? Det handler, synes jeg, om respekt for det
>valg en person vælger at træffe i den givne situation.

,,,,,,,,,,,,,,,,det er da rigtigt nok , men det handler da også om at
lade en hund være en hund og ikke gøre den til en overbeskyttet lille
dukke , og efter hvad du skriver så findes der ikke noget det hedder
pylderri ?

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-05-02 22:02

> [...]

> lade en hund være en hund og ikke gøre den til en overbeskyttet lille
> dukke , og efter hvad du skriver så findes der ikke noget det hedder

Jo, det er der da. Ligesom der også er noget, der hedder "grimt" og noget,
der hedder "pænt". Det jeg synes er pænt synes du måske er grimt - hvem
afgør, hvem der har ret? Nej, spørgsmålet om at være "pylret" er
subjektivt - det er nu det eneste, jeg "påstår"

/Karina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-05-02 10:45

On Tue, 7 May 2002 23:01:49 +0200, "Karina og Christian"
> [...]

>afgør, hvem der har ret? Nej, spørgsmålet om at være "pylret" er
>subjektivt - det er nu det eneste, jeg "påstår"

ok du har ret i at det er subjektivt, så er jeg bare nysgærig , hvad
syntes du så at er pyldret overfor en hund ?

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-05-02 14:36

> [...]
>
> ,,,,,,,,,jeg er enig men her er der altså tale om pylderi ! og hvis
> det ikke er pyldret så vil jeg gerne vide hvad der er ????

Jeg vil kalde det alm. omsorg og ansvarsbevidsthed i forbindelse med
at have hund .. havde vidst at det der generede hendes hund kun var en
lille rift og været sikker på at der ikke var andre skader ovenpå den
kedelige oplevelse var hun sikkert ikke taget til dyrlægen , men det
kunne Lise ikke se hvorvidt var tilfældet altså vælger hun det eneste
rigtige nemlig at lade tjekke hos dyrlægen ..

Hilsen fra Ami

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 07-05-02 16:24

> [...]

> "Vi Føler Med Dig I Denne Svære Tid"
>
> Ikke at episoden er i orden, men igen... det er sgú da en hund.

<< til Jssper ja det er en hund, du ved sådan en med 4 ben og en hale
og 2 ører og 2 øjne det er en GRAVHUND 8 MDR gammel, kender du sådan en
måske ikke.
Hvor dum kan man skrive et indlæg
Lise

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-05-02 18:36

On Tue, 7 May 2002 15:23:55 +0000 (UTC), "Lise Grønbæk"
> [...]

><< til Jssper ja det er en hund, du ved sådan en med 4 ben og en hale
>og 2 ører og 2 øjne det er en GRAVHUND 8 MDR gammel, kender du sådan en

,,,,,,,,,,,,,hvor dum man kan skrive et indlæg ????? "fnis" og han er
jo nok godt klar over at det er en hund ! det er jo ligesom for at få
jer til at forstå at man altså skal behandle en hund som en hund , og
ikke som en lille dukke eller bamse

Fra : Highlander

Dato : 07-05-02 19:06

> "Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvor dum kan man skrive et indlæg
> Lise

Du er blevet nomineret mange gange den sidste tid - blot til info.

jeg tør da slet ikke tænke på, hvordan du vil reagerer "hvis" den hund en
dag dør...

Highlander

Fra : Jasper Norman

Dato : 07-05-02 20:12

Jeg kunne være rigtig led, og starte med at rette dine stavefejl som svar på
"hvor dum man kan være" Jeg har selv to stk. hunde (ikke gravhunde, men
jeg går ud fra at når de har 4 ben mm. er det i orden?). Jeg er en rigtig
dårlig hundeejer... Jeg lader dem løbe i skoven, med fare for tæger mm.
lader dem bade i vesterhavet uden at tænke på at de kunne drive til
England... Men jeg tager altså IKKE til dyrlægen, eller skriver tårevædede
breve til gud og hvermand, hvis de skulle få en rift.

- Jasper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-05-02 12:19

"Lise Grønbæk" <llea_rifraf@vejen-net.dk> writes:

[snip en lang historie om en idiot af en mand]

Jeg ville blive stiktosset og snakke med store ord, men det tror jeg
de fleste ville, derfor vil jeg bare komme med et råd, hvis andre
skulle opleve det:

I loven står der at man i sådan et tilfælde om opfange hunden. Det vil
sige tage den med sig og gå ind med den. Ejeren skal så betale for at
få hunden igen. Det er ikke fordi han skal betale noget særligt, men
det kan da være at han kommer til at tænke sig om den anden gang.

§ 5. Enhver er berettiget til selv at optage eller lade optage
fremmede husdyr, som uden hjemmel færdes løse på hans grund.

§ 7. For optagelse af husdyr tilkommer der optageren optagelsespenge.

Det drejer sig om 2 kroner for en hund pr. døgn og 50 øre for en kat,
så det er ikke noget at tale om, men alligevel.

Hilsen Trine

http://usenet.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-05-02 13:00

On 07 May 2002 13:18:37 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrotd:

> [...]
>
>Det drejer sig om 2 kroner for en hund pr. døgn og 50 øre for en kat,
>så det er ikke noget at tale om, men alligevel.

haha så du råder til at man bortfører en hund hvis den er kommet ind i
ens have ??enten ville han dø af grin hvis han blev krævet 2 kr for at
få sin hund igen ! eller også ville de jo nok blive RIGTIG uvenner !
eller også ville han jo bare gå ind og hente den i huset !

Du må meget undskylde det er nok det dummeste/sjoveste jeg har læst
herinde i et pænt stykke tid )))

løsningen er jo nok at prøve at tale sig til fornuft , selv om det
ikke altid er helt nemt desværre .Men at kræve 2kr "fnis" af ejeren
ville da gøre situationen helt vandvittig ! men så kunne de måske
komme i 19direkte og debatere om det "fnis"

Fra : Tine Yding Jensen

Dato : 07-05-02 21:31

"Lise Grønbæk" skrev i en meddelelse:

SNIP (en forfærdelig historie).

Hej Lise,

Jeg ved jo ikke om I allerede har gjort det, men hvis jeg var jer, så tror
jeg at jeg ville sikre haven og havelågen mere. Kan I ikke sætte noget
hønsenet el.lign. på lågen? Vores genbo har en lille klokke, som ringer, når
havelågen går op - det var måske også en ide? Så vil du/I altid kunne høre
(hvis I selvfølgelig er i rimelig nærhed), at havelågen bliver åbnet.
Det var bare mit forslag - håber I alle har det bedre.

Kh. Tine.

Fra : Stine Frandsen

Dato : 07-05-02 23:56

Hej Lise.
Jeg kan sagtens forstå at du blev tosset og tændte totalt af på ejeren - OG
at du tog din hund til dyrlægetjek. Det havde jeg også gjort, hvis jeg ikke
selv kunne finde en skade og hunden viser alle tegn på at der er noget. En
anden fordel ved at tage til dyrlægen er faktisk at skulle der blive noget
"efter-skader" ( hmm nok et forkert ord ) så er dyrlægen informeret fra
starten og en evt. forsikringssag vil køre en del lettere igennem.

Og til de der gør grin med Lise's indlæg og at hun var til dyrlægen - vent
til den dag i selv tror at der er sket en stor skade med jeres hund og i
ræser af sted til dyrlægen for blot at få at vide at det er en "bagatel"
hunden fejler. Voldtægt af en tævehund kan faktisk forårsage indre skader i
skeden eller endetarmen ( hvis hanhunden rammer forkert) og kan i værste
tilfælde føre til at underlivet skal fjernes på tæven - så kald det lige
latterligt at tage til dyrlægen for det en gang til. Lise's hund var heldig
"kun" at få en rift, men det kunne nemt have været meget mere alvorligt.

Og stop så den mudderkastning. HVis I synes et indlæg er SÅ latterligt, så
grin da for jer selv i stedet for at svare totalt urelevant på et indlæg.

Stine

Fra : Annette Skovbon

Dato : 08-05-02 00:29

"Stine Frandsen" <santippe@knus.dk> wrote in message

> [...]
> grin da for jer selv i stedet for at svare totalt urelevant på et indlæg.

Jeg giver Stine fuldstændig ret.
Dog ville jeg nok give en sådan mand noget tungt og billigt i hovedet og
skælde ham mere end hæder og ære fra.
For mange mennesker betyder dyr mere end man lige regner, og jeg synes
det er yderst umodent og spild af tid at sidde og spotte en som bekymrer
sig om sit dyrs ve og vel. Ejeren af dyret hører ikke efter spot,-
bliver kun ked af det, men lærer intet af det.
Kom i derimod med saglige indlæg omkring hændelsen, så ville alle lytte
og så kunne vi få en debat.
Godt nok er det forår, men der kan da vel for faen snart ikke være mere
mudder at kaste med.

-Annette

Fra : x Vuf x

Dato : 09-05-02 18:48

Tue, 7 May 2002 09:05:20 +0000 (UTC), Lise Grønbæk wrote:

>Jeg fatter
>stadigvæk ikke folk der har sådan en mening, at de hele er da barer så
>sjovt,og der sker da ikke noget??? er det mig der er dum eller hvad

Nej du er bestemt ikke dum! Den unge man derimod er et fjols!
Jeg har været ude for det samme. En ung mand smed simpelthen
sin hund over hegnet, så den kunne slås med min hanhund, og
(efter hans udsagn) slå den ihjel!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com nospam@sonpet.com

Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy. Svar efter spørgsmålet!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 09-05-02 19:42

On Thu, 09 May 2002 19:48:22 +0200, x Vuf x <nospam@sonpet.com> wrotd:

>Nej du er bestemt ikke dum! Den unge man derimod er et fjols!
>Jeg har været ude for det samme. En ung mand smed simpelthen
>sin hund over hegnet, så den kunne slås med min hanhund, og
>(efter hans udsagn) slå den ihjel!

ok det var sku da ekstremt ! hvad havde fået ham til at gøre sådan
noget ?

Fra : x Vuf x

Dato : 10-05-02 09:04

Thu, 09 May 2002 20:42:11 +0200, Punish the deed, not the breed wrote:

>ok det var sku da ekstremt ! hvad havde fået ham til at gøre sådan
>noget ?

Han var bare en tilfældig forbipasserende, så mon ikke
det bare var for hans egen morskab?