Hvilken sang er det??
Fra : zcully

Dato : 06-05-02 23:10

I Blade 2 kører der en sang da de er på diskoteket. Det er et teknonummer
med noget sirene agtigt i bagrunden. Lyder ret fedt. (og nej. Det er ikke
New order: Confussion)
Men hvem er det?

Jeg har lytte til alle på soundtracket, men det lyder ikke rigtig som det!!

/Zcully

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-05-02 07:52

zcully wrote:
> [...]
> nej. Det er ikke New order: Confussion)
> Men hvem er det?
>
> Jeg har lytte til alle på soundtracket, men det lyder ikke rigtig som

Damn, nogle gange bliver man overrasket over, hvilke spørgsmål, som går igen

Der var en tråd for en måned siden, der vist omhandlede samme nummer:

http://groups.google.com/groups?hl=en&threadm=74a617408edc1fb668b487acd3c267
86.9871%40mygate.mailgate.org&rnum=1&prev=/groups%3Fas_q%3DBlade%25202%26as_
ugroup%3Ddk.kultur.musik%26hl%3Den

/Nikolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-05-02 07:56

nikolaj borg wrote:
> Damn, nogle gange bliver man overrasket over, hvilke spørgsmål, som
> går igen
>
> Der var en tråd for en måned siden, der vist omhandlede samme nummer:

Hmm, linkede fuckede selvfølgelig op, men jeg kan kun sige, at det kan
findes på google og at man aldrig kom nærmere end:

"I filmen Blade 2, på diskoteket.
Der spilles to numre:
1. BT - Tao of the machine ... ca...
2. ???? et techo nummer"

url:http://groups.google.com/groups?hl=en&threadm=74a617408edc1fb668b487acd3

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-05-02 08:26

In an article of 7 May 2002 nikolaj borg wrote:

> Hmm, linkede fuckede selvfølgelig op,

Prøv at anbringe linket mellem < >.

--
Uffe Holst

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-05-02 09:20

Uffe Holst wrote:
> Prøv at anbringe linket mellem < >.

Det prøvede jeg også - indtil flere gange. Men OE sluger dem lige så hurtigt
som jeg kan sætte dem. Og nej, jeg _vil_ ikke bruge en anden newsreader .
Nogle gange ser det ud til, at OEquote-fix
(http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php) kan redde det, men ikke
i dette tilfælde.

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-05-02 16:40

nikolaj borg wrote:

> Hmm, linkede fuckede selvfølgelig op,

> [...]

/Robert

Fra : Troels

Dato : 07-05-02 17:38

http://groups.google.com/groups?hl=en&threadm=74a617408edc1fb668b487acd3c267
86.9871%40mygate.mailgate.org&rnum=1&prev=/groups%3Fas_q%3DBlade%25202%26as_
ugroup%3Ddk.kultur.musik%26hl%3Den

Tsk tsk .....Blærerøv....

/Troels

Fra : zcully

Dato : 07-05-02 15:52

Jeg ved godt at jeg har postet det i både musik og film gruppen. Jeg vidste
ikke lige hvilken det skulle høre under *S*
Håber det er OK?

/Zcully

Fra : Per K

Dato : 07-05-02 16:03

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vidste
> ikke lige hvilken det skulle høre under *S*

Jo det er jo et musik spørgsmål, så den er god nok fra min side af.
Jeg kan bare ikke hjælpe da jeg endu ikke har set filmen, men står
der ikke noget i endcredits´ne om hvilke numre der er brugt i filmen ?
Eller så kan du "host host" hente hele soundtracket her: www.simplemp3s.com

Venligst Per

Fra : Frenjon

Dato : 07-05-02 17:03

3 minutter med www.deja.com + de rigtige søgeord...

Een skriver at det er:
Voodoo & Serano Blood Is Pumping

hvilket mix det så er er jeg ikke klar over dog...

Her er et review af soundtracket..
http://www.undergroundvibez.com/Reviews/Reviews-BladeII.html

-Frenjon, der også så Blade 2 i går aftes :) (begge film i biffen)

Fra : Frenjon

Dato : 07-05-02 17:10

Tit er det også en god ide at se user comments på amazon.com

Der er bla. en der skriver:
"For God sake will everyone who says that the song in blade 2 is 'blood is pumpin' by voodoo &
Serano go and crawl under a rock. FOR EVERYONES KNOWLEGDE THE SONG IS,, I REPEAT THE SONG IS Voodoo
& serano meet Cj stone 'Cold Blood' Now everyone try to find it in their own way but for god sake it
is not blood is pumpin "

Det fatter jeg ikke umiddelbart noget af?
Er han sur over at folk kalder sangen noget forkert?

-Frenjon

Fra : Partyfrog

Dato : 14-12-02 01:39

Hej. Jeg ved godt det er lang tid siden det her spørgsmål er blevet lagt
ind men jeg har navnet på sangen hvis du ikke har fået det... Her er
det:

(Voodoo & Serano - Blood Is Pumpin')

http://www.kandu.dk/