Influenza
Fra : Rar Morfar

Dato : 06-05-02 13:09

Hej

Jeg har haft influenza de sidste 6 dage. totalt stoppet næse, konstant
hovedpine, træthed, muskelømhed og de sidste par dage, et blødsprængt øje!

Normalt varer influenza kun 3-5 dage - jeg har haft det 6 dage og føler ikke
det blir bedre

Jeg lever af panodil, zymelin og c-vitamin.

Nogle der har flere forslag til have jeg mere kan gøre?
Jeg er efterhånden ved at være pænt trær af ikke at kunne trække vejret og
derfor ikke kunne sove mere end 2 timer af gangen højest. Jeg tror jeg blir
sindsyg i længden.

Rune

Fra : Alexander Køpke

Dato : 06-05-02 14:29

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er efterhånden ved at være pænt trær af ikke at kunne trække vejret og
> derfor ikke kunne sove mere end 2 timer af gangen højest. Jeg tror jeg

Det er ikke rart!

Hvis du ikke spiser andet, så spis noget. Det kan godt være svært, da man
tit ikke har appetit, når man er syg. Din krop har brug for noget at stå
imod med.

Det kan godt være mit næste forslag ikke falder i god jord, men så har du i
hvert fald fået rådet og kan selv vægte, hvad du vælger.

Prøv UT... urin terapi. Næste gang du skal på toilet, så tager du et glas
med og tisser en smule derover i. Så blander du det op med vand eller noget
juice og drikker det.

Det er den bedste medicin der findes. Den er gratis og de fleste læger ville
råde dig fra det. Hvorfor det? Nogle læger vil tro at det er giftigt. Det er
det ikke. Jeg lever i bedste velgående. Nogle andre læger ved måske noget,
men vil ikke have, at folk får det at vide. Hvorfor? Det er gratis! Så går
medicinalindustrien fallit. Nogle læger har "venner" i medicinalindustrien.
Hvis folk ikke bliver syge, bliver læger nødt til at finde et andet arbejde!
80)

Dit immunforsvar vil simpelthen blive kanongodt og stærkt, hvis du gør det.

Det lyder sindsygt jeg ved det. For ca. 6-7 mdr. siden begyndte jeg på UT.
Jeg har haft astma i ca. 5 år nu, fik det efter min mormor døde, ved ikke
hvad det har med noget at gøre, men det var der jeg opdagede det.

Jeg har ikke drukket hver dag men næsten og idag er jeg næsten symptomfri.
Dvs jeg bruger ikke spray mere, men mine lunger kan endnu ikke klare fx at
løbe 2 km sprint, men dagligdagen er blevet meget lettere og jeg tænker
næsten aldrig på det mere.

Før var jeg næsten altid bange for, om jeg nu også havde husket at tage
astma spray, idag er jeg fri for det!! Hvis jeg havde glemt at tage spray
med på ferie, så var de første to dage som regel et mareridt for mig(og
andre).

Faktisk er selve Urin Terapien kendt mange steder og har været brugt i
tusinder af år.
Navne som uropathy, amaroli, shivambu kalpa og andre er navne på
terapiformer, hvor man skal indtage sit urin.

Hvis du kan engelsk har du her nogle links, som du kan checke ud, hvis du
tror, jeg tager gas på dig:
http://www.net-prophet.net/health/phelps/buckman.htm
http://www.jesus-diet.com/urine.htm
http://www.shirleys-wellness-cafe.com/urine.htm