"døde" taster i JBuilder 6 under
Fra : Rasmus

Dato : 06-05-02 08:34

Hej allesammen

Jeg har et irritende problem med "døde" taster i JBuilder 6 under Linux.

De tegn der skal nås med alt gr + taste (fx "|", "^", "~" mm), er helt
og aldeles døde. I andre programmer (fx Mozilla, som jeg skriver dette
i) virker tasterne fint. Hmm - lige med undtagelse af NEdit hvor alt
pånær piletasterne virker - suk.

Problemet eksisterer så vist jeg kan se kun under GNOME og KDE (men
under de fleste andre wm's blive JBuilder's code-complition vinduer
minimeret hver anden gang de popper op - grrrr). NEdit virker også fint
under andre wm's.

Jeg går stært ud fra at det der skal ændres er nogle detaljer i min
keyboard-opsætning - er det nogen der har gode foreslag? (Jeg synes selv
at jeg har ret godt greb om Unix - men dette her er for mærkeligt =)

Yderligere system data:
SuSE 7.3 - hjemmekompilet 2.4.17 kerne med Irix-NFS patch.
NVidia XServer + OpenGL.

Håber at det er OK at poste til både d.e.p.j og d.e.s.u - det virkede
som et rimeligt valg.

Hygge
-Raz