Søs Fenger
Fra : Rune Aardal Hansen

Dato : 05-02-01 20:45

Kan I hjælpe mig.....

Jeg søger titlen på det nummer hvor Søs fenger bl.a. synger "du er....."!!

På forhånd Tak
Rune

Fra : Christina Estrup

Dato : 05-02-01 21:01

Rune Aardal Hansen wrote:

> Jeg søger titlen på det nummer hvor Søs fenger bl.a. synger "du er....."!!

Det skulle vel aldrig være "Du er" med News, du leder efter? (Jeg kan
ikke på stående fod huske, om Søs Fenger var med i News.)

mvh
Christina

--
I wish I was in Wellington, the cafes and the bars,
The music and the theatre and the old cable cars

The Mutton Birds - "Wellington"

Fra : Flemming

Dato : 05-02-01 21:08

On Mon, 05 Feb 2001 21:01:07 +0100 Christina Estrup <wittest@nybro.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Det skulle vel aldrig være "Du er" med News, du leder efter? (Jeg kan
> ikke på stående fod huske, om Søs Fenger var med i News.)

Jo det er Søs Fenger der synger for på News nummeret 'Du er'...

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Rune Aardal Hansen

Dato : 05-02-01 21:25

takker christina..

Fra : John K

Dato : 05-02-01 22:36

> Kan I hjælpe mig.....
>
> Jeg søger titlen på det nummer hvor Søs fenger bl.a. synger "du er....."!!

Hej Rune

Du tænker ikke på News med "du er" fra 1985.

Mvh

John K