øhh værkstedsmiverne ???
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-05-02 22:40

Nu kan jeg jo ikke længere huske hvem som havde mivere i sit
værksted..

Men ville da gerne vide, hvordan det går med dem..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Svangren

Dato : 06-05-02 08:37

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan jeg jo ikke længere huske hvem som havde mivere i sit
> værksted..
>
> Men ville da gerne vide, hvordan det går med dem..

Tak for interessen, Henrik og Melissa

Værkstedsmisserne har det godt, de bliver lækre og tykke og har netop fået
øjne. Hvis min mand havde husket at få digitalkameraet med hjem i weekenden,
ville der nu have været billeder på vores hjemmeside, -men han glemte det
naturligvis!
Deres mor er en rigtig god mor, der sprutter af mig, så jeg må kun tage dem,
når hun er ude af kassen for at spise eller tisse.

Vi regner selv med at beholde en enkelt (en tortie), og min bror, der
flytter i hus om et par måneder, skal også ha' en (prøver at bearbejde ham
til at tage to). Dem, der bliver "til overs", kommer ud på mine
svigerforældres gård (hobbylandbrug m. fåreavl), hvor de bliver kombinerede
stue- og staldkatte (og hvor svigerfar kan trække kastration m.m. fra på
bedriften).

MVH Mette (og Ludde og Ladde, der er lykkeligt uvidende om, at mor pønser på
en lillesøster til dem)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-05-02 10:30

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> writes:

> [...]
> ville der nu have været billeder på vores hjemmeside, -men han glemte det

Æv, giv ham lige et hvæs fra mig *gg*

> Deres mor er en rigtig god mor, der sprutter af mig, så jeg må kun tage dem,
> når hun er ude af kassen for at spise eller tisse.

Det er ret naturligt..
Melissa gjorde det samme, med sine små. Meen jeg kunne nu godt få lov
at nusse dem i kassen, hvis hun også fik sin andel af nusserne..

> [...]
> stue- og staldkatte (og hvor svigerfar kan trække kastration m.m. fra på

Stærkt nok, håber du får held med at mase på din bror.. For vi kan jo
ikke være uenige om at 2 mitter har det bedre end en. Med mulige
undtagelser kender da et par stykker
Men hvad så med mormissen, kommer hun så også med ud på gården eller
??
Der var noget om at hun hørte til et sted, men kan nu ikke helt
forestille mig det, siden hun vælger at få sine små hos dig..

> MVH Mette (og Ludde og Ladde, der er lykkeligt uvidende om, at mor pønser på
> en lillesøster til dem)

*ggg* det skal nok blive noget af en overraskelse for dem, er bare
"lidt" spændt på hvordan de tager det. Men du holder vel os opdateret ;-?

Stort spinbrum til jer alle, godt at det var hos jer at hun valgte at
få sine små, gad vide om hun på forhånd har haft en fornemmelse af
hvor det kunne være bedst ;-D