Hvor er MADONNA´s største fan?
Fra : Elisa Lykke

Dato : 05-02-01 14:58

Hej,

Jeg arbejder som tilrettelægger på TV 3 programmet Pernilles Univers! Jeg
skal lave et Make-Over program med optagelse d. 23-2 kl. 14:30-19:00. Jeg
leder efter en pige som er fuldstændig VILD med Madonna og som gerne vil
ligne hende, altså få sig en make-over.

Jeg kan kontaktes på email: elisa.lykke@metronome.dk eller på tlf. 32 64 65
21.

Gode tanker
Elisa Lykke

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-02-01 15:16

In an article of 5 Feb 2001 Elisa Lykke wrote:

> [...]
> leder efter en pige som er fuldstændig VILD med Madonna og som gerne vil

Indimellem bliver man sgu rigtig glad for, at man ikke har noget fjernsyn, når
man hører om de ligegyldigheder, de agter at sende...

--
Uffe Holst

Fra : Erik Graversen

Dato : 05-02-01 15:36

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:s7.o7.4C2iE56JqSbjWMf.NR@post6.tele.dk...

>Indimellem bliver man sgu rigtig glad for, at man ikke har noget fjernsyn, når
>man hører om de ligegyldigheder, de agter at sende...

Jeg er desværre i besidelse af sådan et aparat! Det er dog ikke mig der slider på det. Når vi snakker om ligegyldigheder så føre tv3
klart selv om Danmark 2 prøver at vinde førstepladsen med deres "Big broder" *Grrrrr.

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-02-01 15:54

In an article of 5 Feb 2001 Erik Graversen wrote:

> Jeg er desværre i besidelse af sådan et aparat! Det er dog ikke mig der
> slider på det. Når vi snakker om ligegyldigheder så føre tv3 klart selv
> om Danmark 2 prøver at vinde førstepladsen med deres "Big broder" *Grrrrr.

Ja, min mor og far nævnte "Big Brother", da jeg besøgte dem her i weekenden.
Jeg fandt aldrig rigtig ud af, hvad det gik ud på, men det lød lidt åndssvagt.
Lød mest som om de havde fundet en flok ekshibitioniske piger, der gider gå
i bad for åben skærm.

--
Uffe Holst

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 05-02-01 15:43

In article <s7.o7.4C2iE56JqSbjWMf.NR@post6.tele.dk>, uhc@post6.tele.dk
says...

> Univers! Jeg
> Jeg
> vil
>
> Indimellem bliver man sgu rigtig glad for, at man ikke har noget=
> fjernsyn, n=E5r
> man h=F8rer om de ligegyldigheder, de agter at sende...

Jeg troede egentlig du ville melde dig, siden du svarede på indlægget

mvh Betina

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-02-01 15:55

In an article of 5 Feb 2001 Betina Young Andersen wrote:

> Jeg troede egentlig du ville melde dig, siden du svarede på indlægget

Jeg er godt nok en stor beundrer af Madonnas musik, så havde jeg været 13 år
og pige, så kunne det da godt have været :)

--
Uffe Holst

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-02-01 16:50

"Uffe Holst"
> Jeg troede egentlig du ville melde dig, siden du svarede på indlægget

Jeg er godt nok en stor beundrer af Madonnas musik, så havde jeg været 13 år
og pige, så kunne det da godt have været :)

Altså, det er jo en makeover, så du kunne måske komme til at ligne en
13-årig pige!

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : R

Dato : 05-02-01 17:57

Peter Brandt Nielsen wrote:

> [...]
> og pige, så kunne det da godt have været :)
>
> Altså, det er jo en makeover, så du kunne måske komme til at ligne en

Eller i værste fald, en kvinde på 42!!

Det kritiske spørgsmål er nok mere, om den gode tilrettelægger
af Pernilles Univers ikke har forregnet sig en smule, altså om
der overhovedet eksisterer (13-årige) tøser i dag, der virkelig
interesserer sig for Madonna i en sådan grad? - Nope, de skulle
nok havde erstattet hende med Britney i stedet, bare for at få
flere (seriøse? nah) henvendelser... Men som Pernille sikkert
svarede: "Hvem er Britney?".

Fra : Flemming

Dato : 05-02-01 18:10

On Mon, 05 Feb 2001 17:57:16 +0100 R <R@e-box.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> der overhovedet eksisterer (13-årige) tøser i dag, der virkelig
> interesserer sig for Madonna i en sådan grad? - Nope,

LOL men nu er det bare, at hun ikke spurgte efter en 13 årig tøs, men
efter en pige, der gerne ville have en makeover og komme til at ligne
Madonna. Efter min mening kan man godt kalde en kvinde på 42 år for en
pige, det kommer jo helt an på hvordan hun føler sig...

P.S.: Det kunne aligevel sikkert være meget sjovere at se Uffe Holst når
han er blevet makeovert til at ligne Madonna Selv er jeg jo også stor
fan af hende (Madonna), men der skulle nok en ganske stor gang makover til
at ændre mig så meget, det er jo hverken Divine eller Boy George de vil
have man skal ligne. ROTFL))

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Hauge

Dato : 05-02-01 18:17

Hejsa

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> wrote in message
> ....det er jo hverken Divine eller Boy George de vil
> have man skal ligne. ROTFL))

Det ville da ellers være et syn for guderne, især med Devine, dejlig
"kvinde". haha

Mvh Hauge

Fra : R

Dato : 05-02-01 18:18

Flemming wrote:

> [...]
> Madonna. Efter min mening kan man godt kalde en kvinde på 42 år for en
> pige, det kommer jo helt an på hvordan hun føler sig...

Det har du da absolut fuldstændig ret i!! Hmmm ved ikke
hvorfor jeg gik ud fra, at der kun var tale om yngre 'damer'
Jeg må have været forblindet af mine fordomme og af det gode
tilbud i særdeleshed. Min fejl

Fra : M

Dato : 05-02-01 20:27

"R" <R@e-box.dk> wrote in message news:3A7EDB6A.6B25C32E@e-box.dk...
> [...]
> nok havde erstattet hende med Britney i stedet, bare for at få
> flere (seriøse? nah) henvendelser... Men som Pernille sikkert

Hey I know you! Aww R speaking Danish hehe...Sniff if I only knew what you
were talking about. Well hopefully you're talking trash about Britney
(Spears?) and Madonna. :) btw check the ftp site silly. And if you have the
song well then delete it, but it is kind of funny! Ahh lunch break is over!

Michelle
--
You have to have a party
when you're in a state like this

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-02-01 14:01

"M"
> Hey I know you! Aww R speaking Danish hehe...Sniff if I only knew what you
> were talking about. Well hopefully you're talking trash about Britney
> (Spears?) and Madonna.

In my quickly-becoming-regular position as official Michelle translator I will
tell you that the thread started with a tv producer asking for girls who would
like a makeover done on a tv show - to look like... Madonna! (Maybe you'd
like to participate, M?) Uffe said he would have considered if he was a
13-year-old girl, yet I said he could enlist anyway since that would be more
fun. R is saying that he doubts the existence of 13-year-old Madonna fans
with such a degree of interest - and that they should probably have picked
Britney (Spears, yes).

Fra : mydarkstar

Dato : 10-02-01 20:09

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

> In my quickly-becoming-regular position as official Michelle translator

hahahaha how nice, yay I have an official translator. Nicolai will be
relieved. :)

> [...]
would
> like a makeover done on a tv show - to look like... Madonna! (Maybe you'd

If I get a free trip to Denmark, I think I'll suffer and say yes. :)

> [...]
> with such a degree of interest - and that they should probably have picked

Hehe ok. Yeah I don't know any 13 year old girls who want to look like
Madonna. I don't think she's pretty/cool to be honest, in fact...ok I'll
stop. :)

Michelle
--
If I fall moon dust will cover me
Icq 46124458

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-02-01 21:57

In an article of 5 Feb 2001 R wrote:

> [...]
> nok havde erstattet hende med Britney i stedet, bare for at få
> flere (seriøse? nah) henvendelser... Men som Pernille sikkert

Det var også netop det, jeg selv tænkte. Med hensyn til Madonna er de
10-15 år galt på den. På den anden side, så er der måske mange 30-35-årige
tøser, der i dag gerne vil ligne Madonna ;)

--
Uffe Holst

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-02-01 20:48

> Jeg er godt nok en stor beundrer af Madonnas musik, så havde jeg været 13
år
> og pige, så kunne det da godt have været :)

For en måned eller to siden var der et program i radioen, hvor tre af
landets største Madonna-fans blev interviewet. De var alle mænd, (vistnok)
alle i 20'erne, og ihvertfald to af dem var på et tidspunkt inde på emnet om
at "erkende sin seksualitet".

Jeg kan desværre ikke huske programmet (har det været U-land?), men jeg er
da sikker på, at en af de'herrer vil være interesserede i at deltage :)

/Nikolaj

Fra : Broder Salsa

Dato : 06-02-01 11:19

>"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg er godt nok en stor beundrer af Madonnas musik, så havde jeg været 13
år
>og pige, så kunne det da godt have været :)

Jeg mener da bestemt ikke at madonnas musik er specielt slemt ?

Ray of Light er utroligt godt produceret !

--
G. Finn

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 06-02-01 19:07

In article <95oj31$l1m$1@news.netscum.dk>, b@sal4r65sa.dk says...
> Jeg mener da bestemt ikke at madonnas musik er specielt slemt ?
>
> Ray of Light er utroligt godt produceret !

Jeg synes faktisk godt om en del af hendes musik må jeg lige tilstå,
dog vil jeg helst høre det og ikke se det.

mvh Betina

Fra : R

Dato : 05-02-01 16:45

Uffe Holst wrote:

> Indimellem bliver man sgu rigtig glad for, at man ikke har noget fjernsyn, når
> man hører om de ligegyldigheder, de agter at sende...

lol :)

og indlægget var endda sendt afsted
med "gode tanker"... stakkels pige...

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-02-01 22:01

> lol :)
>
> og indlægget var endda sendt afsted
> med "gode tanker"... stakkels pige...

Det er jo fair nok. Er folk så hjerneblæste, at de gider at sidde og glo
på det i stedet for noget kvalitetsfjernsyn, så vil en kommerciel
fjernsynstation som TV3/TV Danmark/whatever da være godt dumme, hvis du
ikke producerede det. Pernilles Univers, som det måske er værd at
indskyde, at jeg aldrig har set, er sandsynligvis ikke særligt dyrt at
producere, så...

--
Uffe Holst

Fra : Flemming

Dato : 05-02-01 22:22

On 5 Feb 2001 21:00:46 GMT "Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Det er jo fair nok. Er folk så hjerneblæste, at de gider at sidde og glo
> på det i stedet for noget kvalitetsfjernsyn,

Ikke fordi jeg gider se P.U, men hvad man syntes er kvalitet afhænger jo af
smag of behag og P-U universe har da haft ca. 2 pogrammer i tidens løb
som jeg fandt ganske oplysende og gad at se.

> Pernilles Univers, som det måske er værd at
> indskyde, at jeg aldrig har set, er sandsynligvis ikke særligt dyrt at
> producere, så...

Måske ville du elske det hvis du først så det? nej spøg til side men
jer er ikke sikker på at der er så billigt, tror du ikke at pernille Ålmund
(eller hvad hun nu hedder?) er en ganske dyr dame at ansætte?

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-02-01 11:22

In an article of 5 Feb 2001 Flemming wrote:

> Måske ville du elske det hvis du først så det? nej spøg til side

Måske ikke så meget spøg alligevel. Det er 12 år siden jeg flyttede
hjemmefra, og i al den tid har jeg ikke haft et fjernsyn. Men det er jo
ikke ensbetydende med, at jeg ikke har set fjernsyn, for i en årrække boede
jeg jo på kollegie, og her havde vi selvføgelig et fjernsyn på køkkenet.
Og selvfølgelig så jeg også meget fjernsyn. Men jeg må også erkende, at
jeg igen og igen har måttet erkende, at kors hvor har jeg dog spildt min
tid med noget ligegyldigt.

Men selvfølgelig er det langt hen ad vejen et holdningsspørgsmål, for jeg
må jo blankt erkende, at jeg egentlig er meget modstander af en så passiv
(både fysisk og psykisk) form for underholdning, som fjernsyn oftest er.

> men jer er ikke sikker på at der er så billigt, tror du ikke at pernille
> Ålmund (eller hvad hun nu hedder?) er en ganske dyr dame at ansætte?

Det skal jeg ikke kunne sige, eftersom jeg ikke ved, hvem hun er. Som sagt
kender jeg ikke programmet, men umiddelbart går jeg ud fra, at det er en
eller anden form for at talkshow. Og selvom jeg intet ved om TV-produktion,
så kunne jeg stadig godt forestille mig, at det er en relativ billig form
for produktion, selvom Pernille skal have en masse penge for det.

--
Uffe Holst

Fra : Flemming

Dato : 06-02-01 12:25

On 6 Feb 2001 10:21:51 GMT "Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Men jeg må også erkende, at
> jeg igen og igen har måttet erkende, at kors hvor har jeg dog spildt min
> tid med noget ligegyldigt.

Jeg bliver nok nød til at sige det samme, men her drejer det sig jo ikke
kun om tv Efter min mening drejer alting sig om at få livet til at
forløbe på den måde hvor man selv har det bedst her er tv for min del
noget som jeg bruget både til at slappe af, og til at sætte nogle tanker
igang hos mig selv )

> Det skal jeg ikke kunne sige, eftersom jeg ikke ved, hvem hun er. Som sagt
> kender jeg ikke programmet, men umiddelbart går jeg ud fra, at det er en
> eller anden form for at talkshow.

Det har du helt ret i.

> Og selvom jeg intet ved om TV-produktion,
> så kunne jeg stadig godt forestille mig, at det er en relativ billig form
> for produktion, selvom Pernille skal have en masse penge for det.

Jeg vil nu heller ikke sige at jeg ved en hel masse om det, men jeg tror nu
alligevel at hendes løn må betyde en hel del på det samlede buget var
der ikke noget med at Tv3 engang valgte at stoppe talk showet med Synøve S
fordi hun var for dyr og pogrammet derfor blev for dyrt??? hmm måske husker
jeg forkert

Fra : Erik Mortensen

Dato : 06-02-01 11:36

> [...]

> jer er ikke sikker på at der er så billigt, tror du ikke at pernille Ålmund
> (eller hvad hun nu hedder?) er en ganske dyr dame at ansætte?

Hun ser da ellers meget billig ud...

Erik

Fra : Flemming

Dato : 06-02-01 12:26

On Tue, 6 Feb 2001 11:35:47 +0100 bsn@microsoft.com (Erik Mortensen)
wrote in dk.kultur.musik:

> Hun ser da ellers meget billig ud...

LOL problemet er bare at det man ser billig ud jo ikke behøver at betyde at
man er det

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-02-01 12:26

Flemming wrote:

> LOL problemet er bare at det man ser billig ud jo ikke behøver at betyde at
> man er det

Nå du har også mødt min ekskæreste

/Robert

Fra : Flemming

Dato : 06-02-01 13:35

On Tue, 06 Feb 2001 12:26:15 +0100 Robert Eriksen <roe@adr.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> LOL problemet er bare at det man ser billig ud jo ikke behøver at betyde at
>
> Nå du har også mødt min ekskæreste
>
> /Robert

Hmm man kan jo aldrig vide men jeg tror det næppe...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-02-01 12:17

Flemming wrote:

> Ikke fordi jeg gider se P.U, men hvad man syntes er kvalitet afhænger jo af
> smag of behag og P-U universe har da haft ca. 2 pogrammer i tidens løb
> som jeg fandt ganske oplysende og gad at se.

Men fandt du dem oplysende fordi du ikke vidste så meget om emnet i forvejen? Og
er du i så fald sikker på du egentlig blev klogere af at se det eller bare mere
misinformeret?

/Robert

Fra : Flemming

Dato : 06-02-01 13:34

On Tue, 06 Feb 2001 12:17:22 +0100 Robert Eriksen <roe@adr.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Men fandt du dem oplysende fordi du ikke vidste så meget om emnet i forvejen? Og
> er du i så fald sikker på du egentlig blev klogere af at se det eller bare mere
> misinformeret?

Nu vidste jeg nok en del om emmnet i forvejen, men pogrammet satte også
nogle tanker igang hos mig som gjorde at jeg nok blev klogere af det

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-02-01 21:46

On Mon, 5 Feb 2001 14:57:50 +0100, "Elisa Lykke"
<elilykNOSPAM@metronomeprod.dk> wrote:

>Elisa Lykke

Ahhh! Party patruljen på TV-Sex-vold-og-pi'r!

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476