Fisker Thomas stopper
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-05-02 18:30

FISKER THOMAS STOPPER

Fisker Thomas har holdt sin sidste koncert. Han er nu 83 år og udtaler at
han ikke vil sætte sit helbred på spil ved at fortsætte. Det bliver et stort
savn for Dansktoppen, hvor mange af hans plader fik gode placeringer.

hilsen musikexperten

Fra : Martin Krat

Dato : 06-05-02 10:03

For engang skyld må jeg holde med "åge" .... Og nu vil jeg genhører lidt af
hans musik