Mangler drinks-opskrift
Fra : Linda Jeffery

Dato : 05-02-01 13:38

Hej

Jeg fik i sidste uge nogle helt forrygende drinks. Desværre fik jeg ikke fat
i hvad de indeholdt, så hvis der er nogen der kan nikke genkendende til min
beskrivelse, og har opskriften ville det være dejligt.

Drinken er nærmest neon-grøn, og har måske navnet Pilfinger (jeg er ikke
sikker på det). 3 af ingridienserne er Baileys, Sort Svin og Blå Bols., og
den smager sødt.

Philip

Fra : Nitz

Dato : 23-02-01 02:34

Den har jeg set før!
Den går også under navnet Smølfesnot.
Udover de tre ingredienser du nævner, er der også flødeskum i.
Blandingsforholdet kender jeg du ikke, men prøv dig frem! 'hik'
MVH
Nitz