Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotos af gravænder, viber og en hare...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-05-02 16:47

Fotos af gravænder, viber og en hare...

Det er nu blevet maj i ådalen, gravænderner græsser, viberne flyver, og
gøgen har kukket, den lod sig dog ikke se, så et billede blev det ikke
til, men nu må de friske drenge gerne gå med bare fødder.

Jeg har netop opdateret www.photo-gallery.dk med 48 nye fotos, der alle
er optaget her i løbet af uge 18, der er 3 preview-ark med 16 thumbnails
billeder, hvis man ønsker at se et billede i stor størrelse, så kan man
klikke på thumbnails billedet.

Direkte link til oversigten over previews med "Nye fotos"...!
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Ølstykke fotoklub har afholdt fotorally, de to emner var: "Forår
abstrakt" og "Der sker noget".

Det er jo bredde og rummelige emner, som det burde være muligt at
matche, med et godt billede, jeg har da også lavet nogle bud, alle de
billeder som har "datostemplet" 05/05/02, er optaget inden for de tre
timer, hvor konkurrencen løb, så nu handler det bare om at jeg får taget
mig sammen, til at få printet, monteret og indsendt et par billeder.

Fra : Clark Kent

Dato : 05-05-02 20:36

Her bør ikke reklameres for kommercielle sites............det hedder
dk.FRITID.foto.........................og du betaler garanteret ikke moms af
dit site......

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en