Sivebrønd/kattebakke
Fra : Christina K

Dato : 05-05-02 16:19

Hej Gruppe
Jeg mener at have læst et sted om hvordan man kan lave en udendørs
kattebakke. Det er noget med stabilgrus i bunden og noget specielt sand
i toppen. Er der nogen der kan genkende det og fortælle hvor jeg har det
fra, eller er der nogen der har erfaring med at lave det selv?

Det er fordi Calibra har en hyggegård i den ene ende er der flis og det
er han begyndt at tisse i. Det er selvfølgelig ikke så lækkert, så det
skal der findes en løsning på. Ellers må vi sætte en rigtig bakke derud.

Calibra har fødselsdag i morgen den 6. maj og næsten kun i den anledning
har han fået et domænenavn *GG*
Ja altså det jeg prøver på at sige er at jeg har skiftet hjemmesidenavn
til www.purpletribes.dk. I skal være velkomne til at kigge forbi!

Go' søndags hilsener Christina og katter