Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
3DLabs Wildcat II 5000 sammen med et Nvidi~
Fra : Thomas Hedberg

Dato : 05-05-02 16:13

Sidder og forsøger at installere disse 2 grafik kort i samme maskine.
Tidligere har der siddet et Matrox sammen med 3DLabs kortet og der var ikke
problemer med "sameksistens".

Men det nye Gforce kort nægter at køre sammen med 3DLabs kortet. Der er
problemer med resource delingen.

Driverne er opdateret til seneste version.
IRQ'en er ikke den samme for de 2 kort.
OS'et er Windows XP DK.

Er der nogen som har forsøgt noget tilsvarende og som har nogle gode ideer
til hvad der får galt?

Med venlig hilsen

Thomas Hedberg

Fra : Mythos

Dato : 05-05-02 18:57

"Thomas Hedberg" <thomas@hedberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> OS'et er Windows XP DK.
>
> Er der nogen som har forsøgt noget tilsvarende og som har nogle gode ideer

Her i gruppen er det vist ganske få der ved hvad et Wildcat kort er, og
endnu færre der har mulighed for at prøve at sammensætte andre kort med
Wildcat. Så jeg tror du er bedre stille med at søge på nettet efter
løsninger.

Kim Larsen