Musik i Prag?
Fra : Lagerhead

Dato : 05-05-02 10:57

Hej NG.
Er der nogle, der kan anbefale gode musik-steder i Prag; primært indenfor
rock, blues, folk og pop?

Mvh
Espen
--

---
Have YOU visited http://www.neilbrophy.com lately?

Fra : John K

Dato : 05-05-02 17:50

> Er der nogle, der kan anbefale gode musik-steder i Prag; primært indenfor
> rock, blues, folk og pop?

Der er en del steder i midtbyen og i nærheden af Karlsbroen.

Jeg vil gerne skaffe nogle adresser til dig, men det er rimelig nemt at
finde spillesteder inden for både blues, folk - og også jazz - inde i
midtbyen.

Mvh

John K

Fra : Lagerhead

Dato : 05-05-02 22:14

> [...]
>
> Jeg vil gerne skaffe nogle adresser til dig, men det er rimelig nemt at
> finde spillesteder inden for både blues, folk - og også jazz - inde i

Jo, jeg tænkte mig nu osse til, at det var i midten af byen, det meste
skete - men var nok mere på udkig efter nogle steder, der specielt kunne
anbefales? Men tak for svaret alligevel!

Mvh

Espen

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 05-05-02 23:53

On Sun, 5 May 2002 23:14:12 +0200, "Lagerhead"
<wess@vip.[spamoff]cybercity.dk> wrote:

>Jo, jeg tænkte mig nu osse til, at det var i midten af byen, det meste
>skete - men var nok mere på udkig efter nogle steder, der specielt kunne
>anbefales? Men tak for svaret alligevel!

The Prague Post (engelsk-sproget ugeavis) har en fyldig
gå-i-byen-sektion, som både har det alternative og det pæne med. Den
plejer at kunne købes i den store aviskiosk på Hovedbanegården - men
del af arrange,menterne kan også findes på
http://www.praguepost.com/calen.html

God tur

Lars

Fra : Lagerhead

Dato : 06-05-02 09:21

> [...]
> plejer at kunne købes i den store aviskiosk på Hovedbanegården - men
> del af arrange,menterne kan også findes på

Takker mange gange - Prague Post havde jeg osse fundet på nettet, men syntes
ikke, de havde så meget musik med - det er nok bedre i deres papirudgave,
som jeg anskaffer på mandag

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-05-02 08:49

Check flg. link http://users.cybercity.dk/~bta1010/links.html

Her er mange gode links vedr. dit spørgsmål, og personligt vil jeg også
lægge et godt ord ind for det danske link www.jakulff.com , som også op
repræsenteret.

Personligt har jeg besøgt "Reduta", som ligger 300 m til højre for
Wenzel-pladsen - regnet fra metrostation Mustek.

God tur
Mvh. Søren

Fra : Lagerhead

Dato : 07-05-02 08:53

--

"Søren Nielsen" <eebusen@koegekom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Personligt har jeg besøgt "Reduta", som ligger 300 m til højre for
> Wenzel-pladsen - regnet fra metrostation Mustek.

Takker mange gange

Espen
---
Have YOU visited http://www.neilbrophy.com lately?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-05-02 09:47

Hej Espen!

Efter at have lyttet til din musik - dejlig trommeslager - fandt jeg dette
link http://rosenbauers.de/gerlem/ frem.

Det er godt nok på tysk, men han ved jo besked om al mulig musik i Prag uge
for uge, og nederst på hans side er der link til hans mailbox, og så kan du
jo spørge ham helt præcist.

Mvh. Søren

P.S. Det kan være, du ser en ældre 57-årig stå og klappe ved en af dine
kommende koncerter.

Fra : Lagerhead

Dato : 07-05-02 13:49

> [...]
uge
> for uge, og nederst på hans side er der link til hans mailbox, og så kan

Tak for linket, det er ved at blive tjekket i skrivende stund

> P.S. Det kan være, du ser en ældre 57-årig stå og klappe ved en af dine
> kommende koncerter.

Hæ, det er set før - men du er da yderst velkommen!
(..er man ældre som 57-årig???)
Mvh

Espen