syn af campingvogn ved ejerskifte ??
Fra : Ris@ger

Dato : 05-05-02 10:32

Hvad er reglerne for syn af cpv ?

I dette tilfælde blev CPV'en sidst synet for 4 år siden. Er brugt en sæsson
og har siden stået inde (med nr. plader på)

Skal den synes ved ejerskifte ??

Hilsen Torben

Fra : PHK

Dato : 05-05-02 11:33

"Ris@ger" <risager@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sæsson
> og har siden stået inde (med nr. plader på)

Ja. Den følger reglerne som de var for biler for nogle år siden: 2 imellem
synene, når den er 5-10 år gammel, og 1 år, når den er over 10 år gammel.

--
_
|_|

Fra : Ole Axelsen

Dato : 05-05-02 11:54

> [...]
sæsson
> og har siden stået inde (med nr. plader på)

Ja. Jeg er ikke sikker på, om den kan ejerskiftes op til 1 eller 2 år uden
syn, men det er helt sikkert ikke over 2 år. (Jeg tror faktisk kun det er 1
år)

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Hans

Dato : 05-05-02 12:01

> [...]
sæsson
> og har siden stået inde (med nr. plader på)

Ja den skal synes ved ejerskifte.
Er du i trivl ang. syn så spørg dit lokale motorkontor.

Mvh Hans

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-05-02 18:36

> Skal den synes ved ejerskifte ??

Ja det skal den, en CV skal synes ved alle ejerskifte hvis vognen er over
( 2 eller 5 år kan ikke lige huske det ) men ellers ved alle ejerskifte.

Jan
--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Boye

Dato : 05-05-02 19:15

Det er ikke helt rigtig det du skriver.
Det er sådan som PHK beskriver i tidligere indlæg.

Campingvognen skal synes ved ejerskifte hvis den er over 5 år gammel.
Derefter kan den skifte ejer i de næste 2 år uden og skal synes.
Hvis den er over 10 år gammel kan den skifte ejer i det næste år uden og
skal synes, altså kun 1 år.

Er vognen under 5 år kan den frit skifte ejer uden syn.
Men det er denne vogn jo ikke, da den i forvejen er synet for 4 år siden.
Altså til syn med den under alle omstændigheder.

Hilsen
Boye