Ingen attachments ved forwarded mail????
Fra : woody

Dato : 05-05-02 10:16

Hvis jeg forwarder en mail hvor der er attached f.eks. 4 billedfiler
bliver kun den rene tekst fra brevet sendt, intet af det
attacherede??? Hvad gør man forkert???

mvh Woody

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-05-02 12:28

woody <patjens@adr.dk> skrev:

> Hvis jeg forwarder en mail hvor der er attached f.eks. 4
> billedfiler bliver kun den rene tekst fra brevet sendt, intet
> af det attacherede??? Hvad gør man forkert???

Det ville være en del nemmere at hjælpe dig hvis du fortalte
hvilket program du anvender, samt hvordan de modtagne billeder er
vedhæftet (er det HTML-mails med billederne vist, eller er
billederne kun med som vedhæftninger).

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 14:51

Sun, 05 May 2002 11:15:38 +0200, skrev woody <patjens@adr.dk>:

>Hvis jeg forwarder en mail hvor der er attached f.eks. 4 billedfiler
>bliver kun den rene tekst fra brevet sendt, intet af det
>attacherede?

Forward Verbatim, hvis det er med Agent.
--
med venlig hilsen
Knud